John Whitaker vs. Kingslandjackor

Sv: John Whitaker vs. Kingslandjackor

Jag tycker de är rätt lika. Men jag behöver inte säga vilken jag tycker du ska köpa va? ;)
 
Sv: John Whitaker vs. Kingslandjackor

Jag har en Kingsland på jobbet som jag är hemskt förtjust i. Den gör dessutom att jag ser ungefär 10kg smalare ut :)
 
Sv: John Whitaker vs. Kingslandjackor

dragkedjorna till fickorna på JW jackan är ganska jobbiga ibland:devil: men jag älskar mina JW jackor iallafall:D
 
Sv: John Whitaker vs. Kingslandjackor

Putt, putt, putt, putt.
 
Sv: John Whitaker vs. Kingslandjackor

Jag har Kingsland och jag tycker kvaliten är SUPER, har tvättat den hur många ggr som helst och den ser fortfarande ny ut (när den är nytvättad då)!! :bow:
 
Sv: John Whitaker vs. Kingslandjackor

har båda och är nöjd med båda 2. men om det gäller jackor gillar jag nog Kingsland mer, de har många fler modeller
 
Sv: John Whitaker vs. Kingslandjackor

hehe....ingen behöver väl fråga Sorbe vilket märke som är bäst iaf...hihi....
JWs vinterjackor ser lite plufsiga ut även om de är snygga...*åsikt med risk för påhopp*:cool:
 
Sv: John Whitaker vs. Kingslandjackor

älskar min JW Team jacka :love: men skulle inte köpa smug jackan, min tränare har en o hon är galen på den konstant :D
 
Sv: John Whitaker vs. Kingslandjackor

Tack för svaren :)
Det blir nog en Kingsland när det är dags för Falsterbo :banana:
 
Sv: John Whitaker vs. Kingslandjackor

JW är bra mkt snyggare än kingsland, det behöver man väl knappt säga? :p Alla ser ju ut mer eller mindre som mähän i sina Kingslandjackor.
Jag får förhoppningsvis min ofodrade JW snart :d Och sen blir det Horsewares nya dunjacka, åh så snygg :love:
 
Sv: John Whitaker vs. Kingslandjackor

okej, men hur många av dom e snygga då?
de e ju typ bara snug jacket eller va den heter som e fin tycker jag iaf
 
Sv: John Whitaker vs. Kingslandjackor

Smug, Smug summer, Team, Whitaker/Milton, de har flera som är jättesnygga!
 
Sv: John Whitaker vs. Kingslandjackor

hmm.. vet inte om jag delar din åsikt där förutom smug jacket :p den vanliga och summer ser ju likadan ut så de e ju ingen större skillnad mellan dem :)
 
Sv: John Whitaker vs. Kingslandjackor

Jag älskar musto jackorna! jätte varma på vintern men inte för varma på sommaren!
 
Sv: John Whitaker vs. Kingslandjackor

Svårt att säga, jag tkr båda är mkt bra!!
 
Sv: John Whitaker vs. Kingslandjackor

Vi får se vad hjärnan säger när jag väl står där nere i Falsterbo och ska välja :D
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Med ett år kvar till sjuttio ljus i födelsedagstårtan kan fortfarande inget stoppa ryttarlegendaren John Whitaker från en OS-satsning...
Svar
0
· Visningar
142
Senast: Gunnar
·
Träning igår var jag (som åhörare) på clinic med John Ricketts. Jag hade innan hört avsnittet av Ridpodden där han medverkar och tyckte det lät...
2
Svar
31
· Visningar
4 892
Senast: Magnum
·
Övr. Hund Pust, som alla vet är ju sommarvärmen är med besked. 🥵 Vi har våra hundar i hundkåpa och trots att den är betydligt svalare än inne i...
Svar
4
· Visningar
618
Senast: attheedge
·
Hemmet Jag kommer behöva köpa ny säng inom kort och känner mig helt lost. Nuvarande säng är helt fantastiskt skön och jag har extremt svårt att...
Svar
8
· Visningar
987
Senast: Magnum
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp