• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Toudi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 871
T

Toudi

någon som vet hur man ändrar från bmp till jpg? Te x ja har en bild som är bmp fil men ja vill ha till jpg istället hur gör ja då?:confused:

Sv: jpg fil?

Har du XP så har du den senaste Paint programmet.
Den kan du öppna din BMP fil och välja "spara som" och välja att den ska spara som JPG

Sv: jpg fil?

Laban skrev:
Har du XP så har du den senaste Paint programmet.
Den kan du öppna din BMP fil och välja "spara som" och välja att den ska spara som JPG

japp detta är det lättaste sättet.. dynd bara att resultatet oftast inte blir så bra.. jag skulle rekomendera att öppna det i adobephotoshop och välja "arkiv > spara för webben" och där välja jpg :)

Liknande trådar

IT & mobiler När man går in i albumen så visas en rörlig bakgrund med bildspel på alla bilder i albumet. Detta är väldigt störande. 🧠 Nån som vet...
Svar
3
· Visningar
162
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
629
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 596
Senast: __sofia__
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
745

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka