JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Jubilerande Överby blickar framåt
Bukefalos 30 år!
Moderator
Habits
Dagbok ...
Och fortsatte gjorde du. Som en vålnad smög du längs väggarna i många år och ansträngde dig för att liksom smälta in i tapeten. Och...
Startad av miumiu
27 Jun 2022
Svar: 1
Visningar: 1 044
Dagbok
Folkhögskolan
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Startad av miumiu
7 Nov 2022
Svar: 0
Visningar: 1 670
Dagbok
Problem med uteritter
Träning Jag har ett problem med min ena ponny...
Har aldrig haft något problem att rida heta hästar. Min andra ponny är väldigt framåt och blir...
Startad av Miljon
26 Dec 2016
Svar: 12
Visningar: 1 736
Träning
Två ridlektioner
Dagbok På grund av att jag inte kommer att kunna rida min ordinarie lektion nästa vecka så blev det två lektioner denna vecka. Nästan två...
Startad av cassiopeja
9 Apr 2015
Svar: 0
Visningar: 447
Dagbok
När är det okej att...
Träning Högar: enbart i skogen eller på dedikerad ridväg (om det inte är vinter och fryser för då blir ju ridvägen till sist en puckelpist tills...
Sassy
Idag kl 11:07
Årets bantningstråd
Svar: 51
Visningar: 1 851
Vård
Bildtråd
Gnägg Ponny efter utredningsspray och intensivt borstande. Behövde använda ett skohorn för att hon skulle få fram öronen 😆, hon hade ledsnat...
cili
Idag kl 08:44