Bra att ledarvargen blev lynchad. Borde sova, men ifall jag blir käkad inatt, lite snabba tankar.
@Lenis nä, det var inte världens bästa röst, men återigen, jag måste ju rösta där jag tror det är en ulv som gömmer sig. Nu när Hedinn visade sig vara ledarvarg vacklar jag lite i om du är ond, men visst skulle Hedinn kunna göra nåt sånt.
Mammas och Niyama fortsätter att kännas sådär oklart goda så jag blir sjukt nervös. Hänger dock inte riktigt med i hur Niyama tänker när hon röstar, är jag kvar imorgon ska jag försöka hinna kika på det.
Q känns förbaskat blek och det gör mig tveksam. Ulv eller bara "efter" i leken? Vet själv den känslan...
Cirkus la första rösten på Hedinn, uppenbarligen hittade hon något misstänkt som flera hängde med på. Men jag törs ändå inte lägga henne helt åt goda sidan.
Ferrari blir jag inte klok på. Började misstänka att hon var ledarvarg när jag läste ikapp mig nu, men då kanske hon är ulv istället? Också en jag måste kolla in mer.
Har jag missat nån ber jag om ursäkt.
Imorgon är en sjukt stressig dag (brukar försöka undvika såna...), så om ulvarna har beslutsångest så är jag rätt smaskig.