jag håller med om att jag var icke närvarande igår men *blek* ?
Du får gärna utveckla![]()
Ja, du känns inte som vanligt, utan som en blek skugga. Men oklart om det gör dig god eller ond.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag håller med om att jag var icke närvarande igår men *blek* ?
Du får gärna utveckla![]()
men får verkligen ulvarna en drällrad varje natt? Jag tänker att de får en drällrad( liksom lösmynte spionen själv) när en mottagare får full spioninfo?Plus att ulvarna får en spionrad varje natt från natt 2. Så fem onda känns för många!
Oki ja i lekarna kan jag kanske kännas blek - men inte IRL (Ja, du känns inte som vanligt, utan som en blek skugga. Men oklart om det gör dig god eller ond.
Eh, tänker inte allsHänger dock inte riktigt med i hur Niyama tänker när hon röstar,
Nej, LL förtydligade väl att fördröjningen endast gäller siorna eftersom det är där man måste göra ett val.men får verkligen ulvarna en drällrad varje natt? Jag tänker att de får en drällrad( liksom lösmynte spionen själv) när en mottagare får full spioninfo?
och som jag fattar det så dröjer det ju ett dygn innan både spioninfo såväl som sior når fram till vald mottagare?
oki då har jag missat just det i hetsen att rösta och kunna ta samtal frånNej, LL förtydligade väl att fördröjningen endast gäller siorna eftersom det är där man måste göra ett val.
men - även spionen ska ju göra ett val? eller är jag totalt av banan?Nej, LL förtydligade väl att fördröjningen endast gäller siorna eftersom det är där man måste göra ett val.
Ja, nu har du halkat av.men - även spionen ska ju göra ett val? eller är jag totalt av banan?![]()
jag la till det - kom på det själv- kors i taketJa, nu har du halkat av.
Siaren skickar en sia > mottagaren måste välja vem den vill sia > mottagaren får svar
Spionen väljer vem som ska få info > mottagaren får info
Tyckte jag?Niyama tyckte att Hemligs röst på henne var kul
Tyckte jag?![]()
Jag hinner inte tänka och jag gör det lätt för mig..
Artline röstar på Hedinn.
Jag tycker teorin om att ulvarna hade trott att habina låter ologisk.
Den får full infoFörresten @Idahoe Hur funkar detta?
Ridskolans administratör har på sitt kontor tillgång till stallets övervakningskameror, men är inte så teknisk av sig. Första gången lyckas hon se vad som händer, men sen verkar det ha blivit glapp i sladdarna och hon måste ta hjälp av någon annan för att tyda flimret på skärmarna. (Lösmynt spion, får full spioninfo natt 1, dräller därefter till vald spelare, en lottad rad till lyan och behåller en lottad rad själv. Får inte drälla till samma två nätter i rad)
Får den som fått infon all info eller infon minus de två rader som spionen och lyan får?
Tur att hon hann få iväg en sia iaf!