Notera att du är nr 1! Bonde söker fru är "det andra".Tog ett tag innan jag fattade vad du menade![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Notera att du är nr 1! Bonde söker fru är "det andra".Tog ett tag innan jag fattade vad du menade![]()
nope det har jag INTE skrivit något om... ( nemo-grejen)Fastnade lite för det Q (?) skrivit om hitta nemo-referensen mellan hedinn och blacksmithfarm, men jag blir nojjig att det bara är en OT-grej och att blacksmithfarm är god ändå.
Haha förlåt"Men är hon så smart?" Haha. Tack för den.
Tack! jag har alltid undrat vad Habinas bsf är för någotNotera att du är nr 1! Bonde söker fru är "det andra".
nope det har jag INTE skrivit något om... ( nemo-grejen)
ja det kan jag vara "skyldig" till - tillsammans med @Niyama tror jag?Nähä, då var det du som kom med den där kött vs inte kött...
likaså vill jag lita på mammas och rösta som henne, men jag har ju blivit lurad tidigare.![]()
ja det kan jag vara "skyldig" till - tillsammans med @Niyama tror jag?
Säg inte så!Vill också lita på Mammas. Hon känns ju så vettig och god men blir nojig av att hon håller med mig alldeles för mycket? Tänker att hon kanske försöker invagga mig i falsk säkerhet.
Haha förlåtRättare sagt så är inte jag så smart. Ibland som ulv kan jag hitta taktiker som hade varit jätte smarta att använda men det blir aldrig läge. Så frågan är om du är smartare än mig. Eller mer taktisk kanske är rätt ord.
Jag känner mig jätte nojig över dig. Jag tycker du känns god (mycket pågrund av den kommentaren) men ska det verkligen vara så lätt![]()
hm ja det där är ju alltid ambivalentVill också lita på Mammas. Hon känns ju så vettig och god men blir nojig av att hon håller med mig alldeles för mycket? Tänker att hon kanske försöker invagga mig i falsk säkerhet.
Oj vad klockan rusar iväg!
Habina röstar på Quarter4ever
För jag tror att hon försöker sig på att inte spela "som hon brukar" för att hon är ulv och har svårt för att verka god när hon är ulv.
Artline röstar på Bsf
Hennes röst på Lenin igår kändes skum. Samt kommentaren om snurrfian. Och andra småsaker som jag inte hinner skriva.