• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare nepita
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 922
N

nepita

Någon som har kul julbilder på sina djur, jag börjar
24918592.jpg

Lambi blir lite fotad och gillar det.
24980544.jpg

Min ko Lisa

Er tur, bomba med julbilder på era djur.

Sv: Julbilder

Nej gud va coolt :D gillade fåret mest ;)

jag har en bild men den vågar jag inte visa, jag ser ut som jag är i nån annan värld, kaninerna ser skräckslagna ut och bilden blev alldeles för mörk :mad:

Äsh , kom nu, visa bilden, lovar att försöka att inte skratta....

Nej, men inte vara sån nu. Tänk på att julen är glädjens högtid och att bilden skulle glädja oss andra hemskt mycket... :angel:

Så fram med den bara! ;)

Håller med, visa bilden..... vi har alla bilder som vi inte är nöjda med med som andra avgudar....:angel:;)

Gud så söt. En riktig fluffboll som man bara vill krama. :love:

Digga verkligen grisen, men vad tyckte den om det?
Sista vovven var visst inte så glad, men fan vad söt.

Lotta brydde sig inte ett dugg, men hennes sambo Linus ville inte ställa upp på nåt liknande. Hundarna brukar alltid se bedrövade ut när jag spökar ut dem, men de sitter snällt och stilla.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är en tjej som ska börja gymnasiet till hösten. Jag har sökt in till hästskötar linjen i första hand och djursjukvård i andra hand...
Svar
14
· Visningar
1 197
Senast: Cambrie
·
Övr. Djur Vi har en flock duvor på vår gård, vi bor ute "i skogen" så det är inga stadsduvor. Ser att flera av duvorna har deformerade fötter...
Svar
0
· Visningar
453
Senast: Valmet
·
Övr. Hund Hej! Vi är på G att köpa en gråhundsvalp, hane. Namnet som är på sambos topplista är Zigge, Sixten, Viper, Tikka, Scott eller Spike... 2
Svar
22
· Visningar
1 774
Senast: Sel
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan... 2
Svar
31
· Visningar
3 393
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka