Julgransstjärna

gul_zebra

Trådstartare
Jag har aldrig lyckats hitta någon fin stjärna till granen. Jag har en som duger, men har aldrig hittat DEN liksom. Allting är liksom blobbar eller för ditten eller för datten och nu ska de tydligen vara skitsmå också? :confused: Jag överväger att skaffa nån fin spira istället men jag vet inte om det får plats.

Vad har ni för stjärnor i era granar? Eller spiror? Ro hit lite inspiration :)
 
Jag har aldrig lyckats hitta någon fin stjärna till granen. Jag har en som duger, men har aldrig hittat DEN liksom. Allting är liksom blobbar eller för ditten eller för datten och nu ska de tydligen vara skitsmå också? :confused: Jag överväger att skaffa nån fin spira istället men jag vet inte om det får plats.

Vad har ni för stjärnor i era granar? Eller spiror? Ro hit lite inspiration :)
Har inte heller hittat någon fin stjärna. Så jag har en trädocka i toppen.
 
har den här (i silver)
1702327021379.png
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 209
Senast: geting
·
Kropp & Själ Var till vc idag för min andra dos av järn intravenöst, fick en förra veckan också. Fick vänta ett tag efter bokad tid vilket jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 825
Senast: Rosett
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 669
L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 481
Senast: karl_h
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp