Julie i overall *bilder*

Aningsfull

Trådstartare
Jag måste säga att hennes overall är nog det bästa köp vi gjort till henne. Nu har hon betydligt lättare att vara ute på vintern, om än öronen fortfarande är ett problem kalla dagar.
Men idag var vi ute på en helt underbar promenad i solen. Se så fin hon är i overallen. :D :love:
{a7a98971-b525-43ec-9077-a2f9d62a0c76}.jpg

{8ab6660f-1173-4a6b-9708-4881098fb44c}.jpg

Kan säga att det inte är helt lätt att hitta en overall som är liten nog, men denna sitter faktist riktigt bra på henne. Hon är så söt när hon struttar runt. :D
 
Sv: Julie i overall *bilder*

Åh jag kan inte komma över hennes öron :love:

Du har ett PM att svara på, skicka med lite mer info om overallen, den såg bra ut :)
 
Sv: Julie i overall *bilder*

Kolla på www.Gibbon.se och artikel nummer 967120. En sån har jag till min Chihuahua.
Störtskön. (dålig på foto och datorer)
 
Sv: Julie i overall *bilder*

Här är lite hemmasytt av Spikes dressar:

Joggingkläder
PICT0013.jpg
[/IMG]

Supermandräkten
stlis.jpg
[/IMG]
 
Sv: Julie i overall *bilder*

Undrar bara var du köpt denna fina overall?? Har haft en dvärgpinscher som tyvärr fick diabetes och gick bort för 1 år sedan, men nu är min dotter på väg att köpa en ny liten älskling:) Svårt att hitta overaller med ben på, och dessutom varmfodrade?? Vad kostade den??

Mvh Dextrosol
 
Sv: Julie i overall *bilder*

Hon ser ut som en liten kängurubebis med dom öronen!! Sååå söööt!!!! :love: :love:

www.globosapiens.net--australia--northern-territory--alice-springs--id=109.jpg
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Julie i overall *bilder*

Det är en Jokke-overall. Storlek 20. men den finns även i stl 25, 28, 30 och uppåt.
I strl 20 kostade den ca 400 kr. Varmfodrad med reflex på benen. Den är skitbra! :bow:
 
Sv: Julie i overall *bilder*

det var det söstaste jag sett!..gud! hur stora är de och hur är de i temp och för övrigt?Jag vill veta allt! du får gärna pma mig om du vill och har lust!
 
Sv: Julie i overall *bilder*

SUPERMANDRÄKT?!

Jag tror jag döööör.... va gulligt
029.gif



Till alla:
Jag förstår bara inte hur ni får hundarna att acceptera dem? Trivs de i dem? Har två små täcken som vi fösrsökt använda på våra små voffar, men de blir tokiga. De ska ha av dem! och kissa skullle de inte ens fundera över i den utstyrseln.. :crazy:
 
Sv: Julie i overall *bilder*

Jag såg en chiu... ja sån där liten Paris Hilton-hund med overall med huva på häromdan. Huvan låg alltså på ryggen som på en vanlig jacka. Supersöt !!
 
Sv: Julie i overall *bilder*

corona skrev:
Till alla:
Jag förstår bara inte hur ni får hundarna att acceptera dem? Trivs de i dem? Har två små täcken som vi fösrsökt använda på våra små voffar, men de blir tokiga. De ska ha av dem! och kissa skullle de inte ens fundera över i den utstyrseln.. :crazy:

Våran lille kille har fått ha kläder sen han var liten och är helt tillfreds med dem. :bump:
Han är en kinesisk nakenhund och kläder ute är ett måste.
Jag syr kläderna till honom själv, och på magen är det uppsytt så han kan kissa utan besvär.
"Superman" dräkten är en omsydd babybody. :idea:
/ Linda
 
Sv: Julie i overall *bilder*

Jag kan ha täcken och tröjor på min lille men overall går inte då kan man inte gå alls säger Spike... :D
 
Sv: Julie i overall *bilder*

Undrar VAR du har köpte den??

Mvh Dextrosol
 
Sv: Julie i overall *bilder*

menar du mig nu? blir så förvirrad när du svarat till någon annan..
nåväl, jag köpte den på djuraffären i piteå. hund och katt tror jag att den heter, men jag är inte säkert. finns bara en affär här i alla fall. :D
 
Sv: Julie i overall *bilder*

Hmm.... Du har skrivit mycket om din hund innan (så där i förbigående i andra trådar), men jag har alltid tänkt mig att du hade en retriver eller nån annan brukshund!! Vet inte alls varför egentligen... Så nu fick sig föreställningarna en rejäl knäck må jag säga!! :D ;) *hahaha*

Jättegullig är hon!!!! :love:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Ytterliggare ännu en vilken ras tråd men tänkte kika med experterna ;) Jag har gått ganske länge nu i hundtankar och funderar på...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 271
Senast: Praefatio
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 440
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 035
Senast: tuaphua
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 775
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp