Julkalendern 2021 - En hederlig jul med Knyckerts!

Ja, idag hände det en del!

Jag tittade iaf.
Stackars Paul men jag tror att han kommer fira jul tillsammans med Knyckerts.
Det sorgliga är ända att det finns manga som har det sa precis som han.
Ja, hoppas också på att de hämtar ut Paul ur finkan, tyckte Fia såg lite finurlig ut där också på slutet...
Ja :( Men en bra påminnelse till alla att tänka mer på varann...

Jag har tittat ikapp nu, och måste säga att jag bara ÄLSKAR julkalendern i år. Speciellt tycker jag om hur de flesta karaktärer är så "runda". De onda har goda sidor, och de goda har mindre bra sidor....

Håller med, det är mycket att fundera över, som det här när Ture skulle sätta fast Paul, men han var hans kompis... att man kan vara båda...
 
:heart Ja, julkalendern i år var verkligen bra! Jag gillade den jättemycket!

Ni som trodde att det var Kriminellen som skulle få huset - smart! Jag trodde som sagt inte det!

(Jag tycker dock att de bredde på väl mycket där med att Paul Isman var ensam och sen när han fick komma hem till dem blev allt bra... lite som om man skulle vara misslyckad och det inte kan bli bra om man skulle vara själv på julafton.)

Men jag ska inte klaga, på det stora hela jättebra!
 
Jamen verkligen, kändes bara som en utfyllnadskaraktär? 🤔
Haha ja lite så, rolig den lilla stund han var med men jag trodde också att det skulle hända mer i sidostoryn med kidnappandet.

Trots lite små hål i handlingen (tex TA Gisslander) så är det här en av de bästa kalendrarna jag kollat på. Det har varit så mysigt att längta till en kvarts tv-mys varje dag. Bra för tålamodet också 😇
 
Jag sällar mig till kören av otroligt bra kalender.
Vad kul det skulle vara om dom kunde göra någon fortsättning med alla karaktärer.

Mina favoriter har varit Isman, Hobby (den är inte till salu) och fåntratten Frank Flink.
Men tycker fortfarande att mamman har varit otroligt osympatisk och att det beteendet mot sitt barn är helt vidrigt. Mycket svårt för att få in det i bilden av ett lyckligt slut, även om allt är förlåtet så borde det vara ett gigantiskt sår i barnet. Bove är ju ingen superpappa heller.
Mnja, näe. För ont i hjärtat av den biten.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp