Julklapp till häst

FörvirradKille

Trådstartare
Mitt första inlägg här, kan inte så mycket om hästar men lär mig efterhand då tjejen har tre. En 10åring en 1 åriging och ett föl som är ett halvår. Jag söker tips på bra julklappar att ge hästarna. Någon som kan hjälpa mig så jag får glada hästar och tjej på julafton? :D
 
Underbart, godis är alltid uppskattat hos hästarna men om du vill ge något materiellt är grimmor ett exempel på förbrukningsartikel som alltid behövs. Inte så dyrt heller 😃
 

Liknande trådar

Gnägg Snart är det jul! Jag är redan i julmode och lyssnar ivrigt på julmusik och planerar för julen tillsammans med Halle. Hur brukar ni...
Svar
16
· Visningar
1 123
Senast: Fiorano
·
Utrustning Jag får väl börja med att vara beredd på att tråden kanske försvinner efterssom det kommer förekomma ett företag, men jag testar i alla...
Svar
0
· Visningar
274
Senast: Entourage
·
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 306
Senast: MiniLi
·
Hästvård Hej! För att göra historian kort så har jag haft mitt sto utlånad på foder i ca 2,5 år till en tjej som tagit föl på mitt sto. Jag har...
Svar
11
· Visningar
1 271
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp