N
Nora
Min pappa har tjatat ett tag nu om att han inte har några stallkläder att ta på sig när han förljer med till stallet, och att han är ju där ganska ofta nu (när vi skaffat häst). Han frågar ofta var man kan köpa grejjer och så... Är väl inte 100%-igt seriöst men nu tänkte jag och syskonen slå till och köpa lite utrustning till honom. Men jag kommer inte riktigt på vad som skulle passa bäst
Han har pratat sen vi började leta häst om att han ska hålla på med voltige
Dock har han inte direkt kroppsformen för det och hästen vi har är väl inte den bäst anpassade för det ändamålet. Men tänkte en voltigegjord först på skoj. Men då känns det nästa roligare att köpa nåt han verkligen kan få användning av. Men vad?!?! Vad behöver man?
Kanske nåt som är bra när man ska lära sig rida? Handtag till sadeln? Men det är ju lite litet... Jag vill ha tips av er alla!! Vad skulle ni köpa? Vad har ni köpt till liknande personer??
Hjälp tack

Han har pratat sen vi började leta häst om att han ska hålla på med voltige
Kanske nåt som är bra när man ska lära sig rida? Handtag till sadeln? Men det är ju lite litet... Jag vill ha tips av er alla!! Vad skulle ni köpa? Vad har ni köpt till liknande personer??
Hjälp tack