Julkortstråden 2016

snorp

Trådstartare
Misstänker att det är fler än jag som tar julkort på hundarna. Här kan man lägga upp årets julkort.

lfkZAey.jpg

Måste bara fråga hur man gör egna julkort på en Mac? På PCn fixade jag dom i paint, men har ingen aning hur man gör på macen. alltså tar en bild och sen lägger på text och gör lite juligt med en snygg ram runt

Måste bara fråga hur man gör egna julkort på en Mac? På PCn fixade jag dom i paint, men har ingen aning hur man gör på macen. alltså tar en bild och sen lägger på text och gör lite juligt med en snygg ram runt

Jag har gjort i Photoshop, men du kan ju ladda ner appar till Macen via Appstore, precis som i telefonen :) Annars kan jag tänka mig att det blir helt okej om du gör det i Keynote och sparar ut som en PDF.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 129
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Letade, men hittade inte tidigare försäkringstrådar. Förra året höjde Agria försäkringspremien med 30 procent, kanske för att jag... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
4 276
Senast: Stinaxkatt
·
Övr. Hund Har en ~2.5 kg chihuahua och vi åker ofta med kollektivtrafik. Han är reaktiv och skäller på andra hundar :devil: men håller käften när...
Svar
4
· Visningar
205
Senast: geting
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 515
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur