Jullklapp?

Status
Stängd för vidare inlägg.

replica

Trådstartare
Behöver förslag på billiga julklappar till två tvillingspojkar på 4 år. Är till pojkvännes småbröder, har alltid köpt tillsammans med pojkvännen tidigare. Känner nu att jag vill ge dem något själv, men är helt tom på ideer.

Förslag mottages, tacksamt!:)

Sv: Jullklapp?

Min son har "alltid" gillat små gubbar/figurer. Pokémonfigurer är fortfarande poppis...Lego finns ju alla varianter och prisklasser. Målarböcker och pennor (numera finns det ju mer pojkiga målarböcker).

Byggare Bob-spel ? (finns ofta på tex tradera om man inte vill köpa nytt i butik) Man spelar ju flera så då räcker det med en gemensam klapp :idea:

Video/dvd-filmer finns ofta till bra priser om man letar lite, alternativt köper beg. på typ tradera!

Annars gillar (och har alltid gillat) mina pojkar allt med småbilar, motorcyklar och allehanda fordon. De är 5 och 9. De kostar från 5 kronor och uppåt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 068
Senast: tomte
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 095
Övr. Barn Ena barnets partner skriver eller ringer till mig så fort det är minsta fnurra på tråden, ofta för saker som inte ens känns som ett...
Svar
8
· Visningar
1 674
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 769
Senast: Bullen22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka