Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JulpalmJag är inte särskilt julpyntig (vi har givetvis en julflamingo, som står framme året runt. Han heter Åke) men den här tråden får det att klia i pysselfingrarna! Behöver skaffa en ny stor julpalm att pynta, min gamla dog i en av alla flyttar.
JaaaaaOch @Killaloe Man måste ju börja planera i tid![]()
Jag köper bara retro (dvs begagnat pynt) för jag tycker det är finast!Jag jobbar på att bryta konsumtionshetsen och minska min miljöpåverkan så jag kommer enbart köpa begagnat julpynt i år. Om jag köper något. Jag tycker secondhandbutikerna brukar kunna ha rätt mycket kul julsaker.
Jag har köpstopp på nya kulor, har två Ica påsarJag köper bara retro (dvs begagnat pynt) för jag tycker det är finast!
Det enda som köps nytt är ljusslingor om det behövs, för gammal el ska man slängaDen är både farlig i många fall och energislukande
![]()
Tyst!julprylar på Tradera.
Haha....Tyst!Nu riskerar jag ramla in på dåligheter här ju
![]()
När får man byta till julgardiner?
När helst man känner för det - alltid kan man väl reta någon.....När får man byta till julgardiner?
Första Advent. Och julpyntar gör man den 23:e december.När får man byta till julgardiner?
Meh, då hinner man ju inte njuta av julpyntet.Första Advent. Och julpyntar gör man den 23:e december.![]()
Jo, det sitter ju uppe till den 13:e januari.Meh, då hinner man ju inte njuta av julpyntet.