Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade jag vetat att det var frysgrader hade jag gjort såna![]()
Hm, jag anar en prima exportvara från oss som bor i minusgrader-land![]()
![]()
Har i skrivande stund sjutton isiga minusgrader att ge bort. Eller sälja till högstbjudande om det är flera som visar intresse. Hade helst sluppit dom. Fast det är något speciellt med mörka vintermorgnar när snön knarrar under skorna och minusgraderna biter i näsan..
Musik, pepparkakor, glögg, och massvis av levande ljus!Jag brukar vanligtvis hata julen, men efter en jävligt tråkig november där jag som tillbakaflyttad svensk kommer ihåg varför jag var så jävla deprimerad när jag bodde här, känner jag att jag BEHÖVER lite jul.
Men hur gör man då? Hur hittar man julstämningen?
Jag har två adventsljusstakar. Det är allt.
Se här, julomaner, här är ett HELT BLANKT JULBLAD att skriva på. Dela med er av era bästa julstämningstricks. Får gärna vara gratis eller billigt. Jag har en ganska mysig lägenhet så den borde gå att göra julig.
Favoritjulfilmer?
Som jag förstått det handlar årets julkalender inte om jul (?) och jag har därför inte för avsikt att se den.Jag undrar lite om julkalendrar, kan ni svaren?
1.Jag har iår inte sett någon reklam alls för svt julkalender. Någon som vet vad det är? Förväntas den bli bra?
2. Jag tänkte bli rik denna julen (.....) så hade ställt in mig på att köpa triss julkalender. Men vid googling hittar jag ingen info alls om denna? Säljs inte de längre?
3. Finns inte triss, så tänkte jag postkodlotteriet. Har för mig de haft något erbjudande om jularna där de sen drar stora vinster varje dag. Men kan inte hitta någon info om detta heller
Hjälp! Hur gör jag för att bli rik?![]()
Nu har mamma och jag lagt en gemensam beställning.Lampan.se
Ett päron till farsa firar jul, det är den bästa julfilmen tycker jag.Jag brukar vanligtvis hata julen, men efter en jävligt tråkig november där jag som tillbakaflyttad svensk kommer ihåg varför jag var så jävla deprimerad när jag bodde här, känner jag att jag BEHÖVER lite jul.
Men hur gör man då? Hur hittar man julstämningen?
Jag har två adventsljusstakar. Det är allt.
Se här, julomaner, här är ett HELT BLANKT JULBLAD att skriva på. Dela med er av era bästa julstämningstricks. Får gärna vara gratis eller billigt. Jag har en ganska mysig lägenhet så den borde gå att göra julig.
Favoritjulfilmer?
Idag tog jag en liten omväg på väg hem från skolan och fotade lite juldekorationer som poppat upp i stan, så nu blir det bildbomb!
Glasgow, SkottlandFint, var är det någonstans (nyfiken) ?
Och den underbaraste julfilmen måste ju vara Grinchen!![]()