Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
Relationer
Jag har upplevt en situation som vÀldigt irriterande under nÄgra Är nu, för nÄgon vecka sedan sÄ escalerade min irritation och jag blev...
Dagbok
KÀnde att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i trÄden "Att inte ha nÄgra vÀnner nÀr man blir gammal", sÄ hÀr kommer det.
De...
Gravid - 1Är
I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, dÄ vi ville se om allt sÄg bra ut med "vÄrt lilla Pyre" (jag Àr i v. 7). Vi...
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med trÄden men,, jag behöver lÀmna. Jag har koll pÄ alla bostadsköer, privata hyresvÀrdar och blocket bostad...
HÀstnyheter Fast tiden Àr ju inte domarens Äsikt tÀnker jag, utan fakta. Det kÀnns som att det borde vara fakta i alla fall, annars Àr nÄgonting...
Fritid NÀ, det var ju inte helt sjÀlvklart.
Ăr en del ord som Ă€r svĂ„ra att knĂ€cka tycker jag. âFĂ€nilin e jetâ och âmagafariâ i E jöutas ti...
Juridik & Ekonomi Jag fick en gÄng restskatt pÄ 1 kr om jag minns rÀtt :rofl:
Betalade den ganska surt dÄ jag tyckte att det var fÄnigt :rofl: (Samt att...
TrÀdgÄrd & VÀxter Jag tror faktiskt att min lilla luftfuktare hjÀlper. NÀr jag klev in i rummet hÀromdagen efter inte ha varit dÀr i ett par dagar (dvs...
HundtrÀning Hej! Vi har en nu elva Är gammal amstaff som vi adopterade för strax under tvÄ Är sedan. Fantastisk hund, vÀrldens snÀllaste. Alltid...