Jultråd 2014

@Buck Åh vad mysigt! :love: Julpynt i stallet är verkligen det bästa pyntet!

Jag har bakat pepparkakshus idag!
10847999_10152479385830969_8566808896643568386_n.jpg

Idag har vi köpt en söt liten bordsgran, en riktig en och inte i plast. Nu måste vi bara hitta lite trevligt pynt till den också. Tror att jag ska fira detta med en mugg glögg :)

Jag undrar om jag ska ge bort lillasysters Julklappar och födelsedags presenter (fyller 18). Har akvarell saker och en hel hop med nagellack (O.P.I och Sephora).

Hotar man, och sedan går och repar en helt ny bil för att man är sur på en förälder (för att man inte fick följa med och handla sin egen julklapp) så vet jag inte om man riktigt förtjänar presenter.

Känns nästan skönt att hon av någon konstig anledning sa nej till att följa med oss till Skottland över nyår.

Jag undrar också om någon har provat en av dem färdiga glutenfria pepparkaksdegarna? Eller har tips på ett bra recept?

Är typ sjuk men gjorde fugde igår, sådan vanlig choklad. Blev dock inte helt hundra. Får fila på det! Tur man har jobbarkompisar som äter allt :D

Hur länge brukar ni koka fudge? Den ska ju vara smulig o inte seg men nu blev den liksom grynig. kakon nästa gång iaf och hälla upp snabbare :)

Det man bestämmer sig för att strunta i är det bästa! Man ska bara göra det man VILL o hinner utan o stressa :)

Jag vill baka lussebullar när det finns tid o jag är pigg. Julköttbullar är oxå viktigt :love:

Vill någon vara snäll skriva av receptet på pepparkaks receptet till mig.
Kan inte se vad där står riktigt så är rädd att göra eller ta fel.

Vill någon vara snäll skriva av receptet på pepparkaks receptet till mig.
Kan inte se vad där står riktigt så är rädd att göra eller ta fel.

Spara länken på skrivbordet så kan du får den till helskärm om du vill :)
Funkar det inte så pm:a så ska jag skriva av det

det bästa pyntet är också det hästarna kan äta upp efter jul :angel: brukar pynta med äpplen och pepparkakor runt jul också men vågar inte nu pga möss... (hoppas att det är möss i alla fall..)

Leksandsknäcke med godis på brukar hängas på boxdörren :)

Liknande trådar

Hemmet Har vi ingen jultråd för i år eller har jag missat den? Idag är det dags att börja julpynta hos mig! Har flyttat så det blir kul med... 19 20 21
Svar
418
· Visningar
15 799
Senast: Lingon
·
Hemmet Dags för årets balkongtråd? Jag flyttade i oktober förra året, efter 16 år i samma lägenhet, så nu behöver jag hjälp att inreda min nya... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 654
Senast: MJLee
·
Tjatter Mitten på november redan och så vitt jag kan se har ingen startat årets jultråd än :crazy:!! Så ja här kommer den! Snön lyser med sin... 6 7 8
Svar
141
· Visningar
7 608
Senast: Tilly_85
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För att locka fler äldre att röra på sig satsar RF Sisu nu i oktober på gratis prova-på-aktiviteter för seniorer på Gotland.
Svar
0
· Visningar
157
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31