Jultråden 2019

Jag vill ha juliga fönsterlampor! Alltså såna man kopplar i små uttag över fönstren, inte med flera meter sladd och vanlig kontakt.
Vet ni om det finns nånstans? Har googlat mig grön.
 
Jag har bestämt mig för att köpa julgran! Det kommer bli en fejkvariant, och nu är jag nyfiken på era fejkgranar. Var ni köpt, vad ni tycker och om ni rekommenderar dem. :)
 
1F8A760B-5A53-4C90-9E27-D4B7506D40C1.jpeg


Jag anar att ö&b är igång :p
 
Jag vill ha juliga fönsterlampor! Alltså såna man kopplar i små uttag över fönstren, inte med flera meter sladd och vanlig kontakt.
Vet ni om det finns nånstans? Har googlat mig grön.

Du vill inte ha stjärnor då? Jag vet inte vad man kallar dem, vilka som är blomman resp lampan osv men de i papp som hänger i fönstren med en lampa i menar jag 😅
 
Du vill inte ha stjärnor då? Jag vet inte vad man kallar dem, vilka som är blomman resp lampan osv men de i papp som hänger i fönstren med en lampa i menar jag 😅
Jovisst det går jättebra med stjärnor! Bara de har sån fancy lampa-över-fönstret-kontakt och inte vanlig-koppla-i-väggen-kontakt om du förstår vad jag menar 😅
 
Jag var in på Ikea idag och blev inte impad alls över julutbudet :meh:
Känner mig grinig... ;)
Såg du möjligtvis änglaspelet i form av en räv utan irriterande pinglor som heter vinterfest eller liknande? Undrar om den var lika fin i verkligheten som på bild i så fall :love:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp