Jultråden 2019

Julklapparna är klara, ny gran inhandlad, och i år får det bli lite färg på kulorna, tidigare så har jag kört vitt och silver. Billigt skit från biltema, men jag gillade dom! Har dessutom en fondtapet i vardagsrummet som går i grått och rosa, så jag tror det kommer passa ypperligt!
4F49115A-CACA-408C-837E-05F0EE528018.jpeg
 
Så nöjd å glad!! Har ätit mjuk pepparkaka hela helgen, tom mannen (oerhört kräsen sådan) gav godkänt 😁👌 Tusen tack 🤶🎅🌟🙏
Vad roligt att höra! Det var så lite så :)

Är det någon som kanske vill dela med sig av något bra recept på hårda pepparkakor? Jag har provat lite olika färdiga degar men tycker inte de brukar bli så goda, kanske blir bättre med egen deg? :)
 
Har du totalt tre eller fem?

... Jag har fler :o Och använder knappast dem alla på ett år 🙈 Det finns ju faktiskt så att man kan lämna in gamla lakan på tex Hemtex och få rabatt. Borde slänga en blick i mitt skåp :angel:

3! Jag skänker till Erikshjälpen eller liknande annars 🙂
 
Mamma hade gjort som jag tänkt göra med minigranar på var sida om trappan ute. Hon hade ingen ljusslinga i (än?) som jag tänkte ha dock. Tänkte ha fyra här hemma, två på var sida på översta trappsteget och sen två nere på altangolvet :love: Men det känns lite tidigt att fixa det redan nu :o Får vänta ett par veckor så det är lite närmare advent.
 
Var på Vellingeblomman igår med svärmor, tradition! Bestämde mig att från och med i år köpa en dyrare julkula för varje år. Valde en fin med julgran på.
Köpte mina första glöggkoppar också, har druckit i kaffemuggar de andra åren haha.
Sen lite god glögg och lyxpopcorn.
Kan dock bara lägga upp en bild / inlägg så nu blir det lite spam
 

Bifogade filer

  • 73046002_473951586554235_6230243915644010496_n.jpg
    73046002_473951586554235_6230243915644010496_n.jpg
    269,5 KB · Visningar: 44

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29
  • Resultat på HD-röntgen

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp