Jultråden 2019

Ungarna hade en önskan om att få en fin klänning att ha vid jul och äldsta dottern ville ha en röd, glittrig. Yngsta dottern ville ha en pepparkakeklänning med tillhörande mössa. Fick hem det häromdagen och båda supernöjda :love: Själv skulle jag vilja ha en mysig rödrutig klänning i lite flanellskjortestuk, men inte hittat nån som duger :p

Åh, de lät fina... hmm, undra vad jag själv ska ha på mig i jul...? Jag gillar inte röda kläder.. men jag gillar glitter... :)

Vad ska ni ha på er?
 
Åh, de lät fina... hmm, undra vad jag själv ska ha på mig i jul...? Jag gillar inte röda kläder.. men jag gillar glitter... :)

Vad ska ni ha på er?

Jättefina! Yngsta dottern vill nu vara pepparkaka i luciatåget också så det är bra att den blir använd flera ggr och inte bara på julafton :)

Jag tror inte jag köper något nytt. Vi är rätt avslappnade på jul så det blir säkert jeans och jultröja :p Eller om jag känner för det en fin svart klänning som jag har eller min vita, stickade som jag hade när jag gifte mig.
 
Jättefina! Yngsta dottern vill nu vara pepparkaka i luciatåget också så det är bra att den blir använd flera ggr och inte bara på julafton :)

Jag tror inte jag köper något nytt. Vi är rätt avslappnade på jul så det blir säkert jeans och jultröja :p Eller om jag känner för det en fin svart klänning som jag har eller min vita, stickade som jag hade när jag gifte mig.

Åh, ja toppen ju... haha, jag vill också vara pepparkaka!

Nä, jag ska inte köpa nåt nytt jag heller och vi är också avslappnade absolut, men lite extra fin vill jag vara :).
I julas hade jag denna klänningen på julafton och så på julbordet hade jag bl a en grå, stickad väst med fuskpäls på.
 

Bifogade filer

  • 20190116_120114.jpg
    20190116_120114.jpg
    265,9 KB · Visningar: 89
Åh, ja toppen ju... haha, jag vill också vara pepparkaka!

Nä, jag ska inte köpa nåt nytt jag heller och vi är också avslappnade absolut, men lite extra fin vill jag vara :).
I julas hade jag denna klänningen på julafton och så på julbordet hade jag bl a en grå, stickad väst med fuskpäls på.

På julbordet med jobbet kommer jag ha en fin grön klänning och svarta pumps. Ska se om det passar bäst med ljus eller mörk kavaj att ha över :) Julbord nästa fredag! Ser fram emot det då vi alla i bolaget träffas typ två ggr om året bara.
 
På julbordet med jobbet kommer jag ha en fin grön klänning och svarta pumps. Ska se om det passar bäst med ljus eller mörk kavaj att ha över :) Julbord nästa fredag! Ser fram emot det då vi alla i bolaget träffas typ två ggr om året bara.

Åh, det lät fint!
Jag ska på julmarknad i helgen, jag ska sälja lotter, då ska jag nog ha västen, glitter i håret kanske och så örhängen med tomtar som min faster gjort och som jag haft till jul i många år :).

Jag vet inte vad jag ska ha än på jul, nyligen gjort en sleeve, så mkt av mina kläder börjar bli för stora. Har jag tur hittar jag nåt i garderoben som jag kan få på mig!

Hmm.... jag får inte ihop det... en sleeve (tatuering på armen?) och större kläder? :p
 
Åh, det lät fint!
Jag ska på julmarknad i helgen, jag ska sälja lotter, då ska jag nog ha västen, glitter i håret kanske och så örhängen med tomtar som min faster gjort och som jag haft till jul i många år :).



Hmm.... jag får inte ihop det... en sleeve (tatuering på armen?) och större kläder? :p

Haha en magsäcksoperation ;) Men du är inte den första som tänker på tatuering!
 
Tre julklappar till fixade idag! Nu har jag bara en kvar och jag vet vad det ska vara men får bli när jag är förbi den affären, eller om mamma köper med om hon kommer ihåg. Hon är där oftare än jag :D
 
Idag köpte jag en påse saffran (19 spänn! Det måste blitt dyrare?! Santa Marias). Tänkte ev göra sånhär: bananglass med saffran. :)
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20191119-195656_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20191119-195656_Samsung Internet.jpg
    142,9 KB · Visningar: 67
När man "bara" ska handla lite till en födelsedag och kommer hem med en fylld kasse julgranspynt till sig själv (som om de två flyttlådorna som jag redan har inte räcker liksom...) :angel: Damn U rea :cautious::mad:
Men hittade tomteluvor till köksstolarna på köpet :up::D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Vad gör halvblodsägare?
  • Ridskoleryttare
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp