Jultråden 2019

Baaaaaa :cry::cry: min städerska kom inte idag och i stryktvättshögen på ovanvåningen ligger mina vardagsrums julgardiner :banghead::banghead::yuck::yuck::cry::cry:
Jag som redan städat själv och funderat på hur jag tänkte när jag la ett vitt golv i hundrummet :eek::crazy:

Håller mig undan på nedervåningen o bakar flera pepparkakor :d Och väntar på att gardinerna stryker sig själva :idea:

Jag hävdar bestämt att gardiner gör sig bäst skrynkliga!

/ Skulle aldrig orka stryka ens ett par, än mindre alla gardiner varje år :angel:
 
Meeeeeeeeeen va fan,julpyntningen vill inte med mig idag, nu tänkte jag gå ut o sätta en slinga i utegranen, då regnar det......:banghead::banghead::arghh:
 
Tadaaaa! Som straff ska städerskan få stryka alla gardiner när jag byter i jan.
20191206_201541.jpg
 
Är det nån som julpyntar på balkongen? Vi har en på 12kvm, just nu har vi en ljusslinga och 3 lyktor men vill ha mer ✨🎅😁 funderar på en julgran med en slinga, kanske nån julblomma? En tomte? 🤔☺️
 
Jag tycker aldrig gardiner behövs :p. Vilket väl är tur för jag äger inget strykjärn och hade inte strykt även om jag haft ett :p.

Just sett dagens avsnitt av julkalendern! Hörde ni vem som var med där på slutet? :p Kul!
 

Bifogade filer

  • 20191206_183058.jpg
    20191206_183058.jpg
    176,8 KB · Visningar: 44
Jag ska inte ge bort särskilt många julklappar, men har beställt ett par foton till mormor och mamma som jag ska rama in och ge dem. Om de blir bra vill säga, hoppas det!

Jag beställde dem förra fredagen och det stod att leveranstiden kan bli lite längre än vanligt just nu, men igår fick jag iaf ett mail om att de är på väg och bör komma inom 3-4 arbetsdagar! Jag hoppas jag får dem på torsdag! På fredag direkt efter jobbet ska vi nog åka upp till mormor över helgen och efter det träffar jag henne kanske inte mer före jul... håll tummarna är ni snälla :).
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp