Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mannen gillar, jag har inte varit sugen på att testa.Såg just denna, låter spännande! Någon som provat?
Någon mer än jag som fortfarande följer julkalendern?
Jag tycker väl inte den är toppen och jag avskyr allt prat om detox och förbjudna lussebullar, men tycker den är okej iaf.
Vi har inte hunnit kolla efter gran än. Hade hoppats få in den i söndag... Tänkte ta med mig ungarna till skogen och kolla på fredag när vi är lediga och maken jobbar. Då kanske vi finner någon att ta med hem
Jag tycker väl inte den är toppen och jag avskyr allt prat om detox och förbjudna lussebullar, men tycker den är okej iaf.
Vi har slutat, barnet vill inte se längre och definitivt inte vi vuxna. Saknar förra åretsNågon mer än jag som fortfarande följer julkalendern?
Med risk för att stämplas som galen frågar jag nu här... Är det någon som nånsin lagt märke till att hyacinter sprakar/knäpper när de slår ut? Jag upptäckte det för första gången för ett par veckor sedan när jag satt och läste och det plötsligt började låta som om en elsladd fått kortslutning. Rusade runt i panik ett tag innan jag insåg att ljudet kom från mina hyacinter som höll på att öppna sig liksom.
Igår hände det igen och då var mamma där som tur är, så jag fick bekräftat att det inte bara är i mitt huvud i alla fall!