Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
Relationer
Jag har upplevt en situation som vÀldigt irriterande under nÄgra Är nu, för nÄgon vecka sedan sÄ escalerade min irritation och jag blev...
Dagbok
KÀnde att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i trÄden "Att inte ha nÄgra vÀnner nÀr man blir gammal", sÄ hÀr kommer det.
De...
Gravid - 1Är
I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, dÄ vi ville se om allt sÄg bra ut med "vÄrt lilla Pyre" (jag Àr i v. 7). Vi...
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med trÄden men,, jag behöver lÀmna. Jag har koll pÄ alla bostadsköer, privata hyresvÀrdar och blocket bostad...
HÀstnyheter Det tror jag inte ett ögonblick pÄ. Jag har ju köpt flera ridbyxor frÄn Temu och en modell var vÀldigt stora i storleken medans de...
HÀstnyheter En annan gÄng var det tex det framförvarande ekipaget som inte flyttade pÄ sig och skulle göra en anridning precis nÀr jag kom emot...
Ăvr. Hund HĂ€lsade pĂ„ en kompis som nyss hĂ€mtat sin drevervalp idag. B blev plötsligt vĂ€ldigt stor :laugh: vÀÀÀldigt mycket lĂ€ngre ben.
Idag sade...
Hundavel & Ras Jag antar att det beror pÄ hur allvarliga svÄrigheterna Àr.
Jag har mycket lÀttare att anpassa mitt liv efter en hund som till exempel...
HĂ€stmĂ€nniskan Du kunde frĂ„gat mig Lena, jag minns ju allt sĂ„dant dĂ€r onödigt... đ đ€ Först hade faktiskt Ronny W Svante och sedan sĂ„lde han Svante...