Julträff i Uppsala

Åh vad kul det hade varit.
Är ev med hund då men kanske går att lösa.
Har ju dotra kanske så haha hon är gärna hemma utan morsan.
 
I så fall är det en luzernstövare och hon är väldig blyg och försiktig :)
Säger inte så mycket om storleken dock, men här har jag haft både stor schäfer och GD på besök (inte samtidigt...haha) det har funkat :D
Är den lugn inne, inte skäller och är lugn med andra hundar så tror jag inte det skulle vara några problem faktiskt :D
 
Säger inte så mycket om storleken dock, men här har jag haft både stor schäfer och GD på besök (inte samtidigt...haha) det har funkat :D
Är den lugn inne, inte skäller och är lugn med andra hundar så tror jag inte det skulle vara några problem faktiskt :D
Lovar alla 3 sakerna
Storlek öh smal lång ca 45-50 cm hög.
 
Lovar alla 3 sakerna
Storlek öh smal lång ca 45-50 cm hög.
Jamen dåså, då går det säkert att lösa...det finns nog inga pass då heller så den behöver troligtvis inte vara ensam, men om det skulle behövas, kan den vara ensam en stund? (vissa pass går ju före det mesta...you know)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Jag kom hem efter nattjobb till sjuk hund :(. Han hade kräkts i hela huset under de två timmarna han var ensam hemma och även kissat...
2
Svar
25
· Visningar
1 875
Senast: Tualma
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
21 080
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 966
Senast: Lhas
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 753
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp