Julträff i Uppsala

Jag bor i Enköping men är rätt blyg :o

Det är jag med. Fast jag tror inte de som träffat mig ser det så. Eller hur i tråden? ;)
Iaf, jag säger bara "våga". En lösning som kan hjälpa är ju vetskapen om att du kan åka hem när du vill. Det finns inget krav på att du måste stanna en viss tid.

Jag kan nog när som, jag har lite stalljourpass som kan påverka att jag inte hakar på men annars så. Vad är planen? Käka gott?
 
Är i amerikat från flera dagar innan jul till flera veckor efter jul!
Så ingen julträff för moi!
 
Blev det något beslut om dag?

Jag kan inte på Juldagen (det har varit en argumentation om vilken dag vi ska ha mormor (hon är ju numera ensam), min mamma tycker att juldagen är en bra dag och att moster kan få ha henne på julafton med motivationen att mamma ända jobbar natt på julafton. Jag har dock argumenterat att vi borde orsaka en massiv argumentation och släktfejd med moster om att få ha mormor på julafton, inte för att vi tycker att få besök av mormor på julafton är den bästa lösningen, utan för att få mormor att känna sig omtyckt).
 
Blev det något beslut om dag?

Jag kan inte på Juldagen (det har varit en argumentation om vilken dag vi ska ha mormor (hon är ju numera ensam), min mamma tycker att juldagen är en bra dag och att moster kan få ha henne på julafton med motivationen att mamma ända jobbar natt på julafton. Jag har dock argumenterat att vi borde orsaka en massiv argumentation och släktfejd med moster om att få ha mormor på julafton, inte för att vi tycker att få besök av mormor på julafton är den bästa lösningen, utan för att få mormor att känna sig omtyckt).
Nej det har väl varit olika bud. Både juldagen och i januari så det är väl så spretigt det kan bli.
 
om det är i Januari så är jag enbart här den flesta veckan. Vi kanske borde göra ett frågeformulär så ser man enkelt när de flesta kan?
 
Kommer om jag kan, men det är lite att parera emellan tyvärr.
Förmodligen går 25-27:e dec bort.
17-18:e dec kan gå, ska ev köra lite hö på någon av dagarna bara, men vi brukar ju ses på kvällen

Jag kan nyårshelgen ;)
Då brukar de flesta dock ha annat för sig.
@Ninnurur när åker du?
 
Kommer om jag kan, men det är lite att parera emellan tyvärr.
Förmodligen går 25-27:e dec bort.
17-18:e dec kan gå, ska ev köra lite hö på någon av dagarna bara, men vi brukar ju ses på kvällen

Jag kan nyårshelgen ;)
Då brukar de flesta dock ha annat för sig.
@Ninnurur när åker du?
1/1 :D
 
Bor inte långt ifrån Uppsala. Håller koll på tråden. Inte blyg men gillar inte ut på krogen och till vardags rätt introvert så det beror lite på hur det ser ut att bli och när, såklart.
 
Bor inte långt ifrån Uppsala. Håller koll på tråden. Inte blyg men gillar inte ut på krogen och till vardags rätt introvert så det beror lite på hur det ser ut att bli och när, såklart.
Det gör inte jag heller.
Det brukar mer vara någon middag och sedan fortsätter de som eventuellt villl ut på krogen.
Sist drack de andra sangria på något tapas-ställe som jag glömt namnet på ;)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Jag kom hem efter nattjobb till sjuk hund :(. Han hade kräkts i hela huset under de två timmarna han var ensam hemma och även kissat...
2
Svar
25
· Visningar
1 878
Senast: Tualma
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
21 110
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 967
Senast: Lhas
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 753
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp