julutrustning!!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare emmasodergards
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 717
E

emmasodergards

det börjar närma sig jul och jag skulle vilja tomta med min häst, och skulle då vilja ha tips på saker man kanske kan göra själv till hästen? ex. tomteluva? tomtegrejerna på hööks kostar ju så mycket om man ska ha de bara till en dag är de inte värt det, så kanske nån kunde ge tips på något man kan göra själv? :)

Sv: julutrustning!!

Glitter på nosgrimman och pannbandet kör vi med. Blir lite mycket med typ 20 tomteluvor från h**ks. :rofl:

Liknande trådar

Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
7
· Visningar
437
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
875
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 163
Senast: Capybara
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
397
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka