Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Det.är.så.jävla.KALLT!
Vi har -14.6 nu och jag fryser halvt ihjäl!
Hatar kyla, ge mig sommar och 25gr varmt. Nu!
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

På datorn funkar Netflix ypperligt, det är bara på surfplattan som det strular sig hos mig. :/

ontopic:
Irriterad på att jag inte kan få upp värmen i lägenheten, ligger runt 17-18grader sen förra veckan *brrr*
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Att jag vaknade 10:30, tog en citodon för fotens skull och sen var var klockan plötsligt 12:15. Här kommer vi upp i tid, oh ja.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

kl

På ca allt. Mest mig själv och mitt obefintliga självförtroende för att jag låter mig påverkas så förbannat.
Men men, jag som avsiktligt och oavsiktligt dissat snubbar på löpande band de senaste åren lär väl också få smaka på min egen medicin. Hade bara inte hoppats att det skulle bli med just honom.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

kl

Jag är irriterad på en volontär i en stöd-chatt. Jag gick in där för att jag (uppenbarligen) mår riktigt dåligt (vem annars chattar på en sån chatt?) och fick ett bemötande som bara gjorde att jag känner mig ännu sämre, ensammare och hopplösare. Jävligt irriterad och ledsen på henne/honom.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Vansinne! :mad:

Är irriterad på att månadsstenen i mitt namnhalsband är borta.
Halsbandet är ju nästan nytt, hängena fick jag nypa på med tång för att de skulle sitta kvar på kedjan när vi fick hem dem. (jag och sambon har varsitt halsband)
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Min gamla hemkommun. Jag blir verkligen stolt. Typ. Blev åtminstone nyfiken så ska se om jag kan få reda på vilken skola det är. Mamma jobbar på en av kommunens skolor så hon kanske vet vilken skola det handlar om.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Irriterad på att en a mina närmsta vänner slutat höra av sig, på att jag är trött som fan men inte sömnig och på att det verkligen inte går något alls på tv.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

*kl*

Jag är sjukt trött på att gå i shorts. Tatueringsjäveln behöver vädras, så lika bra gå i shorts om man är hemma. Dock håller jag ju på att dö av köldskador om jag ska ut på balkongen och röka ... Riktigt jävla i-landsproblem.

Och jag är uttråkad fast ändå inte. Funderar på åka till skogen med hunden. Men risken finns att hela jävla parkeringen är isbelagd. Med andra ord kommer jag inte komma därifrån. Känner mig inte riktigt pepp på att dö i skogen.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Och just det. På att min arbetskollega vägrar erkänna att han stulit arbetsutrustning från mig. I min firmabil låg två viktiga jobbföremål av samma sort, ena tillhörde en annan arbetskollega som tagit tåget hem och den andra var min.
Jag håller på att packa ihop mina grejer på mitt hotellrum och kollegan skriker utifrån ifall jag kan öppna firmabilen för att han vill ha sin kaffekopp - så jag öppna bilen med fjärrkontrollsnyckeln-mojängen. Sen kör han iväg. När jag har packat klart och själv ska köra så saknar jag min utrustning... Som var där 40 min tidigare....

Undrar hur han tänkte där? Mojängen han stal är dessutom sprayad med massa rosa färg. Lycka till att använda den utan att avslöja dig själv...
Värst av allt är att jag behöver den dagligen, så är handikappad just nu.. Och stället vi beställer dom ifrån får ingen lagerstatus hos tillverkaren.

Skjut mig.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Men vilket sätt av din kollega.

Sitter i en fotölj hos svärföräldrarna med dubbla filtar och fryser som en tok.
Less på sambon som bara sover, men råkar jag blunda 1sek ska det genast kommenteras och skojas om. Men håll dig vaken själv då för fasen.

Vaknar han inte snart går jag och mini hem själva.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Blä, man blir ju inte direkt stolt över sin hemstad. Dock är det min gamla gymnasielärare som är reportern i klippet, så det kan man ju bli lite stolt över :p
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Kl

Är irriterad på mig själv som inte köpte ett par byxor som jag provade innan idag. Sista paret så jag får hänga på låset på måndag :banghead:
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Blä, man blir ju inte direkt stolt över sin hemstad. Dock är det min gamla gymnasielärare som är reportern i klippet, så det kan man ju bli lite stolt över :p

Nä, fast jag tror tyvärr inte att det är något specifikt för Malmö det här utan det hade nog varit samma svar i t.ex. Stockholm också är jag rädd. Många är helt enkelt fruktansvärt fruktansvärt generaliserande, dömande, naiva och rentav dumma i huvudet i vårt lilla land, men det här var värre än vad jag någonsin vågat föreställa mig.

Alltså, jag får ryck. Nu är jag också irriterad på det här.

Ja, själv är jag så upprörd att jag knappt vet var jag ska ta vägen. Våningen & Villan var väl de med mest rumsrent svar, men det chockar mig att inte en enda persons instinktiva respons var att ifrågasätta och fråga varför det var relevant i frågan. Folk är tyvärr mer körda i huvudet än jag ens trodde var möjligt.

Kvinnan på Erik Olsson till exempel kan gärna få låsas in på ett otrevligt ställe någonstans, med sitt "vi tycker nog likadant allihop i grund och botten, vågar jag påstå, haha". Jag tycker också att det är fascinerande (och äcklande) med de två personer som svarar med att "de nog inte har sett en enda" och att de "inte ens har sett någon promenera förbi", samt de som svarar med att "nä, det här är ju ett finare område med höga priser".

Åååh nu blev jag sådär arg och upprörd igen! :arghh::rage:
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

*kl*

Jag är irriterad på att jag inte orkar leva mitt liv. Såfort jag är ledig några dagar blir jag sjuk. Är jag inte sjuk så har jag ångest eller är ledsen så jag inte orkar hitta på saker. När jag jobbar är jag så trött när jag kommer hem att jag inte orkar göra något annat än vila och vänta tills det är dags att gå till jobbet igen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
2 860
Senast: Badger
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
19 934
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Är permanent sjukskriven på 75% sedan många år tillbaka pga fibromyalgi. Jobbar 25% men jag mår verkligen inte bra. Tröttare än...
Svar
8
· Visningar
1 534
Senast: Angel
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
911

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Bra blötmat

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp