Just nu del VI

Just nu sitter vi i lekparken och väntar på kompisar mini och jag :)
Undrar om de väldigt svarta molnen tänker komma ner.
 
@Mirre Här åskade det en stund och regnade men det försvann iväg efter 10 minuter, hoppas ni slipper ovädret :) Några uppdateringar kring hur det gått för din mamma?

Just nu försöker jag uppmuntra mig själv till att åka till biblioteket för att lämna en bok, men det är så ruskigt tråkigt :p
 
Just nu har jag blivit utklädd till en prinsessa av min tös och jag ser inte klok ut :p

Funderar att fixa någon lunch. Vet bara inte vad.
 
Just nu skriver jag mitt 10.000;e inlägg här på buke. Hur mycket tid spenderar man här egentligen? :nailbiting: :D
 
Just nu undrar jag varför Carl-Oskar Bohlin förföljer mig.
Inte nog med att jag fick en aversion mot hans ansikte i våras eftersom han var riktigt dryg mot ungdomsförbunden i en debatt, samt att jag tvingades se en av hans 5 492 188 personvalaffischer utanför min port och en annan hos min pappas granne, nu föreslår Facebook att jag ska gilla hans sida och föreslår hans evenemang i min feed. NEJ!!!!
 
@Mirre Här åskade det en stund och regnade men det försvann iväg efter 10 minuter, hoppas ni slipper ovädret :) Några uppdateringar kring hur det gått för din mamma?

Just nu försöker jag uppmuntra mig själv till att åka till biblioteket för att lämna en bok, men det är så ruskigt tråkigt :p
Det blev en kort regnskur och lite muller, sedan försvann det igen.

Operationen hade gått bra, har inte pratat med henne själv än dock.

@Got2Be mullehästen?
 
@Mirre Vad skönt att höra :) Du får uppdatera om hur det fortskrider!

Just nu har jag precis kommit hem från biblioteket. Insåg att en hel del hade tunna höstjackor på sig och där kom jag traskandes i trekvarts-tights och klänning med trekvartsärm och solbrillor. Japp jag frös :p
 
Just nu har jag precis tryckt i mig en ginseng-tablett för att inte somna på stört (det är jobbigt med semester :o ) och ska ta mig till stan för att köpa telefonladdare och skurmopps-hink :D
 
Just nu hoppas jag, med anledning av detta (http://www.dt.se/dalarna/hedemora/han-friade-pa-facebook) att min framtida man kommer att fria till mig på ett normalt, diskret sätt utan någon publik eller på ett annat sätt som sätter mig i en skitjobbig situation ("åh älskling, jag ska bara fria till dig i ett FB-inlägg som halva landet ser/på löpsedeln/under en match, känn ingen press att säga ja!"). Dels för att jag skulle skämmas ihjäl. Mest för att det skulle resultera i att jag genast skulle behöva åka hem, byta lås på dörren och kasta ut hans saker.
 
Just nu är jag trööött efter att ha varit ute i skogen och plockat(läs: ätit) blåbär och klättrat på stenar med hunden :p
 
Just nu är jag så trött att det är sorgligt. Det har dock varit en tuff dag så jag är nog förlåten :p

Inledde dagen med att köra hemifrån vid 6.20 imorse. Skulle jobba 6.45-16.30 men blev kvar till 18.00. Det var dessutom ohyggligt körigt på jobbet eftersom det var typ en miljon sjuka i huset. En av kollegorna på min avdelning var sjuk och en annan fick gå ifrån för att täcka på en annan avdelning. Vi fick därför dra runt hela dagen på två personer 6.45-9.45 och sen tre personer 9.45-17.45 och slutligen två personer 17.45-19. Då är det högt tempo som gäller! Vi har trots allt hunnit med allt så jag är ändå rätt nöjd :D
Dessutom har jag på kvällen hämtat hem lilla Vilda. Så söt och mysig! :love:
 
Just nu tittar jag på Archer. :heart

archer-vice-premiere-GIF-taser.gif
 

Liknande trådar

Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
14 15 16
Svar
301
· Visningar
11 561
Senast: Glimra
·
Katthälsa Är det fortfarande något man ”ska” göra på sina katter? Och som följdfråga, hur gör man?? Min gamla katt fick FORL tidigt och vi la...
Svar
7
· Visningar
678
Senast: tott
·
Hemmet Ni vet de där de påstår magiskt ska dra åt sig en del av håren om man kör dem tillsammans med tvätten? Finns det verkligen någon sådan...
Svar
9
· Visningar
536
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det är yrkesmänniskor som jobbar på dessa ställen som har utbildning och erfarenhet. Och det blir jättefel när människor utan kunskap...
Svar
5
· Visningar
728
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp