Just nu funderar jag på... Del 3

Bukefalos 30 år!

Funderar på att gå på bio på måndag men vågar inte boka.
Filmstaden har så dumma återköpsregler. Online måste man göra det minst 24 timmar innan men man kan göra det på plats på någon bio upp till 15 min innan (efter?) filmen startat.
Om jag ändå måste dit fysiskt så kan jag väl lika väl se filmen … :cautious:
Hittade två filmer jag nog vill se men den ena går bara kvällstid så hoppar över den tills vidare. Den andra går mitt på dagen, passar mig bättre.

Funderar på varför jag på två utav hittills tre hundkurser känt som att instruktören glömt bort mig. Är det mig det är fel på eller har jag bara haft maximal otur med tråkiga typer, för det tredje alternativet - att det ser så bra ut att dom inte har nån input - går jag faktiskt inte med på.

Funderar på varför jag på två utav hittills tre hundkurser känt som att instruktören glömt bort mig. Är det mig det är fel på eller har jag bara haft maximal otur med tråkiga typer, för det tredje alternativet - att det ser så bra ut att dom inte har nån input - går jag faktiskt inte med på.
Va tråkigt att du har de erfarenheterna. Jag gick en kurs för några år sen där jag blev så besviken på instruktören att jag faktiskt begärde pengarna tillbaka för kursen (fick ett presentkort). Den instruktören gav liksom inga instruktioner, bara berättade var rallyskyltarna betydde, och gav heller inga tips för att stötta min hund som var väldigt berörd av miljön.

Hoppas du får lite vettigare instruktörer framöver, och annars kanske värt att försöka reklamera?

Hur gick detta till? Skalet är trasigt men hinnan hel, så inget rinner ut. Få se om det går att koka ägget …
IMG_9337.webp

Edit: Näpp, det gick inte. Försökte lägga i det med en sked men då kom det ut vita.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka