Just nu del VIII

Just nu ska jag köra igång med sista dammsugningen innan mina föräldrar anländer med båten! 4 månader sedan vi sågs så ska bli så härligt att ha dem här en vecka!:D

Och där har jag inlett min flytt. Tre vändor och jag har redan tröttnat :P Blir lite enformigt när jag bär allting för hand och flyttar själv. Tur att jag bara flyttar lite längre bort på samma gård!

Just nu är jag arg över att min sommarjobbsansökan (och därmed också jobbet) är "borta" trots att jag flertalet gånger har ringt och sett till att min ansökan har kommit in ordentligt och att allt är som det ska. :banghead: :arghh: :rage:

Än så länge har de bara, väldigt kort, sagt att min ansökan "inte finns" :confused: Jag ska ringa dit imorgon och ta reda på vad sjutton det är som står på, för såvitt jag vet så har jag gjort allting rätt :cautious:

Och du har tidigare fått besked om att din ansökan har kommit in?

Just nu funderar jag allvarligt om någon lagt en förbannelse över mitt liv. Allt, orecis allt går åt helvete. Kan fasen inte ens få jobb på Mc Donalds. Skjut mig nu.

Borde verkligen gå och lägga mig. Börjar sju imorgon men slutar redan vid ett. Ska bli skönt med nästan ett helt dygns ledighet mitt i detta jobbmaraton. Att jobba åtta dagar i följd hör inte till vanligheterna :crazy: Tack och lov att det är lugna pass.

Liknande trådar

• Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
591
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 310
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
128
Senast: VLMF
·
Svar
2 001
· Visningar
103 927
Senast: pepp
·