Just nu del VIII

Just nu är jag väldigt glad eftersom jag har världens bästa grannar! :love:
Inatt stals min moped från min trädgård. När jag kom hem från jobbet så hade Ola i huset till höger både hittat den och rullat hem den. Sen sms:ade Eva i huset till vänster och frågade om jag och dottern ville komma dit och grilla tillsammans med henne, sonen, dottern och dotterns pojkvän. Det ville vi :d

Väntar på att jobba 12-16 idag (inte så kul tur) men sen är det 1 arbetsdag kvar innan det är föräldraledigt i 10 dagar :laugh: I år är första gången någonsin som jag utnyttjar föräldraledigt för att kunna behålla min semesterperiod (Vi har varann tidig, varann sen semester och i år har jag sen semester) . Irritationsmoment hos de som inte har småbarn :o

Just nu dricker jag kaffe och väntar på att klockan blir 10 så vi ska åka runt i lite affärer efter material till mina nya kakfat :D

Just nu sitter jag hos föräldrarna, ska strax pysa hem dock. Exets kompis blev allvarligt skadad i en trafikolycka nyligen, det tog väldigt hårt på honom så han ville inte vara själv :(

Just nu funderar jag på om jag ska vila ögonen en stund. Blev inte mycket sova i natt för jag var sjukt nervös inför första dagen på nya jobbet, trotts att det bara var en utbildningsdag!

Just nu försöker jag göra en miljon saker på så kort tid som möjligt :p (Duscha, tvätta håret, plocka ur diskmaskinen, bädda om i min säng, göra en polisanmälan, äta, gå ut med hunden samt göra en polisanmälan.)

Just nu är jag sjukt trött men ändock nöjd över vad jag åstadkommit hitintills idag. Gått en internet-baserad utbildning om diabetes samt en delegerings-utbildning så att jag kan utföra mitt sommarjobb, förberett klänningen jag ska sy om i morgon, lagat grymt god "rester i kylskåpet"-middag, bokat tur/retur-resa till fastlandet, svarat på en hemtenta-fråga och snart är jag klar med tvätten :up:

Just nu försöker jag göra en miljon saker på så kort tid som möjligt :p (Duscha, tvätta håret, plocka ur diskmaskinen, bädda om i min säng, göra en polisanmälan, äta, gå ut med hunden samt göra en polisanmälan.)

Jag inser att jag skrev polisanmälan två gånger. Den ena gången borde det ha stått handlalista :p

Liknande trådar

• Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
591
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 309
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
128
Senast: VLMF
·
Svar
2 001
· Visningar
103 919
Senast: pepp
·