Just nu del VIII

Har precis planterat om mina blommor och börjar sakta men säkert tina upp efter nattens äventyr. Var ute och firade en kompis vid en badplats och det var inte alls tänkt att jag skulle sova kvar, så dagens tips från coachen är att inte sova ensam i ett tält utan liggunderlag, med tunn filt och tunn sovsäck och med en blöt handduk som kudde :p Men jag ska väll vara tacksam att jag fick låna sovsäcken och tältet med tanke på regnskuren som väckte oss..:turd:

Just nu funderar jag på hur tidigt jag ska gå upp imorgon. Borde försöka sova ordentligt eftersom jag igår la mig vid 1.30 och sen hade väckning 05.06 :angel:

Just nu väntar jag på att få tag i rätt person (verkar vara himla svårt!) ang bristen på varmvatten här hemma! Bor i hyreshus mitt i stan...

Jag är så uttråkad att jag inte vet vart ska ta vägen. Sitter och glor på klockan i jobbköket. En timme och tretton minuter kvar. :arghh:

Just nu sitter jag i soffan och önskar att jag vore ledig imorgon, samtidigt som jag försöker låta bli att klia på eksemen. Men det kliar så förskräckligt:arghh:

Just nu har jag lätt ångest för något jag absolut inte borde ha ångest över. Jävla hjärna att skapa hönor av fjädrar! :arghh:

Just nu ska jag gå och smörja in de två nyaste tatueringarna. Det är lite störigt när det kliar på två ställen samtidigt men så går det när jag gör två tatueringar på en vecka.

Just nu lyssnar jag på ett föredrag om brister i kulturminneslagen och är så sjukt irriterad och arg över hur det ser ut i lagstiftningen idag..

(Kanske ska tillägga att jag lyssnar/kollar online, sitter inte och skriver på buke om jag hade suttit i salen, haha!)

Liknande trådar

• Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
619
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 351
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
161
Senast: VLMF
·
Svar
2 001
· Visningar
104 469
Senast: pepp
·