Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu har jag mensvärk och tycker synd om mig själv.. Men är glad då jag precis fått reda på att jag bidragit till ett favoritminne hos en vän jag mötte under medeltidsveckan. Det var under en kväll (läs natt) på stranden då jag bara var så "high on life", bara så jäkla lycklig över att vara där och då och tydligen hade min glädje spridits till de som satt runtomkring och det var ett av de bästa minnena han hade från veckan
Just nu har jag så ont i ryggen att jag knappt kan sitta ordentligt eller stå.. Reste igår med en väska på ca 20kg och måste ha lyft den snett eller något för det ilar av smärta från min svank just nu..
Just nu borde jag betala räkningar, men får lugna ner kroppen lite först.
Först duscha med avslutande kräkning, och sen bråk med sonen som förhalat att ta hem läxan hela veckan. (den ska vara klar imorgon) och sen ändå fråga om han får leka med en kompis. Han får gärna leka med kompisar hur mycket som helst, men EFTER läxor. Speciellt idag när han har fotbollsträning ikväll. Sonens förklaring idag till att inte läxan kom hem var att klassrummet var låst när han kom på att läxan skulle hem
Hundavel & Ras Nä det är just alla ”förhållningsregler” jag nog reagerar på tillsammans 🙂
Har för mig det var hanhundar förresten.
Vet inte hur många...