Just nu del VIII

Just nu ska jag käka sen frukost framför ett avsnitt av The OC och sen ut på långpromenad så här på sista sommarlovsdagen :)

Just nu snackar jag med brorsdottern om säkerhet på internet. Vi har haft en trevlig dag på ridskolan, var öppet hus där idag :)

Just nu undrar jag om min kliande hals och rinnande näsa innebär att jag kommer vakna dyngförkyld i morgon

Just nu har jag mensvärk och tycker synd om mig själv.. Men är glad då jag precis fått reda på att jag bidragit till ett favoritminne hos en vän jag mötte under medeltidsveckan. Det var under en kväll (läs natt) på stranden då jag bara var så "high on life", bara så jäkla lycklig över att vara där och då och tydligen hade min glädje spridits till de som satt runtomkring och det var ett av de bästa minnena han hade från veckan <3

Just nu funderar jag på om det är tillräckligt svalt i sovrummet för att gå å lägga sig, så hoppas jag att mitt ryggont går över tills imorrn.

Just nu har jag så ont i ryggen att jag knappt kan sitta ordentligt eller stå.. Reste igår med en väska på ca 20kg och måste ha lyft den snett eller något för det ilar av smärta från min svank just nu..

Just nu spelar jag yatzy med mamma, önskar att min jäkla förkylning ska ge sig och väntar på att broder ska vakna så vi kan snacka med honom

Just nu borde jag betala räkningar, men får lugna ner kroppen lite först.

Först duscha med avslutande kräkning, och sen bråk med sonen som förhalat att ta hem läxan hela veckan. (den ska vara klar imorgon) och sen ändå fråga om han får leka med en kompis. Han får gärna leka med kompisar hur mycket som helst, men EFTER läxor. Speciellt idag när han har fotbollsträning ikväll. Sonens förklaring idag till att inte läxan kom hem var att klassrummet var låst när han kom på att läxan skulle hem O_o :cautious:

Liknande trådar

• Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
620
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 357
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
164
Senast: VLMF
·
Svar
2 001
· Visningar
104 469
Senast: pepp
·