Just nu del VIII

Just nu inser jag att det är kväll. Har suttit och kollat på friidrott samt kollat efter resor och klockan tickade visst på :p

Funderar på om jag vill slänga 300kr i sjön på att boka högskoleprovet, och sen kanske inte göra det ? Det är inte mycket pengar så sätt, men ååh :cautious:

Just nu sitter jag på en stol i min kompis kök och har sjukt ont i ryggen.. Men jag blir snart bjuden på kaka så jag ska väll egentligen inte klaga!

Är det någon mer som ser på Broadchurch? :D Vad är det för en lite unge som Miller har hand om? minns verkligen inte O_o

Just nu har jag smått panik över alla flyttkartonger och det allmäna kaoset som det är här hemma just nu, men imorgon kommer lastbilen och på lördag bär det av:nailbiting:

Just nu surar jag lite över att ingenting verkar vilja fungera i min dator, inte nu ikväll alla fall. Har försökt hela kvällen och logga in på Steam men det vägrar fungera. Dessutom är det fullmåne så jag kan ju glömma att få sova särskilt mycket i natt

From i år kostar det tyvärr 450 kr. Hellre betala i onödan än sitta och ångra sig när det är försent? :)

Jag såg de när jag sökte nu i höst :o. Men nu är det iaf inbetalt, och jag får väl leva med den förlusten om jag inte kan gå :p

Liknande trådar

• Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
622
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 357
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
164
Senast: VLMF
·
Svar
2 001
· Visningar
104 469
Senast: pepp
·