Bukefalos 28 år!

Justera gräddningstid?

LillaMy84

Trådstartare
Heter det ens så? :o
Jag är världssämst på att googla och bukefalos är bäst :bow:

Jag har lite tummen mitt i handen i köket, men skulle vilja trotsa detta och baka en kaka :D närmare bestämt en kladdkaka.

Dilemmat är, att vi inte har en passande form och jag funderar på om det kan gå att använda en sån där muffinsplåt?
Behöver jag justera tiden i ugnen när det är mindre (men kanske tjockare?) kakor? :eek:
 
Heter det ens så? :o
Jag är världssämst på att googla och bukefalos är bäst :bow:

Jag har lite tummen mitt i handen i köket, men skulle vilja trotsa detta och baka en kaka :D närmare bestämt en kladdkaka.

Dilemmat är, att vi inte har en passande form och jag funderar på om det kan gå att använda en sån där muffinsplåt?
Behöver jag justera tiden i ugnen när det är mindre (men kanske tjockare?) kakor? :eek:

Ja, men med just kladdkaka finns det ganska stor felmarginal! :D
 
Heter det ens så? :o
Jag är världssämst på att googla och bukefalos är bäst :bow:

Jag har lite tummen mitt i handen i köket, men skulle vilja trotsa detta och baka en kaka :D närmare bestämt en kladdkaka.

Dilemmat är, att vi inte har en passande form och jag funderar på om det kan gå att använda en sån där muffinsplåt?
Behöver jag justera tiden i ugnen när det är mindre (men kanske tjockare?) kakor? :eek:
Sök efter recept på kladdkakemuffins så löser det sig! :up:
 

Liknande trådar

Relationer Har varit ihop med min kille i snart tio månader. Vi har varit bekanta i ett par år, men vid nåt tillfälle visade han intresse, och jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 782
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp