JW Airflow legwraps

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Notorius
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 19
  • Visningar Visningar 1 071
N

Notorius

Någon som har sådana?
jwAirflowWaff.JPG

Bra eller dåliga?
Tänkte mest på hur de är under stallbandage på nätterna.

Sv: JW Airflow legwraps

Syftar du på lindan eller paden?
Och vad är det för speciellt med den/m?

De är vändbara och gjorda för att användas som paddar till stallbandage eller transportering. ;)

Är de bra då? Ser lite småklumpiga ut :p

De är gjorda för att vara enkla att sätta på och stanna kvar hela natten.

Alla lindor i den där storleken ser ju klumpiga ut! ;)

Snygga! Vad finns det för färger och hur tjocka är dom? Tyckte dom såg lite tunna ut?? Eller är dom som equlines paddar?

Finns hos Ridlatt.se om du vill köpa :)
Om du köper så får du berätta hur de var.
Men en sak fattar jag inte på ridlatt.se, det står att det är 4pack men att de kostar 555 kr/st :confused:

555 kr/par räknas det nog som! ;)

Får du betala 555 kr/st så var det då sjuuukt mycket dyrare än vad de ska kosta! :D

Lånar lite...

Nu när det ändå är lite på tal, vet ni något bra ställe där man kan skicka efter JWschabrak?;)

På JW:s hemsida så står det att do mkostar £35, är inte det väldigt billigt för fyra stycken? :p

Jag blir lite snurrig av de siffrorna på hemsidan ibland. För det är ju ungefär vad de kostar ute i affärerna, när de räknat med det som affären +:ar på för att själv gå lite i vinst och för frakten. Ibland stämmer det och ibland hittar man saker här i Sverige som är ännu billigare än vad som nämns på hemsidan! ;)

Aha :idea:

Jag trodde att £ var dollar så jag trodde att det var typ 350 kr för 4 stycken... Jag vet jag är smart :p

Ja, dollarn och euron är ju enklast att räkna, bara lägga på en 0:a typ, även fast att det ligger nere på 7 kr och respektive 9 kr :P

£ - pund
$ - dollar
€ - euro.

Docka skrev:
Lånar lite...

Nu när det ändå är lite på tal, vet ni något bra ställe där man kan skicka efter JWschabrak?;)

*KL* Håller med 'Sorbe' ang. Skara hästsport, (stamkund där :D ) Det e ju de som har hela JW-kollektionen o 'pytsar ut' till resten av Sverige! :idea: :banana:

har oxå varit Skara fan innan men gåt över till Ridlät eftersom de ligger lägre i pris o har lika mkt produkter.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 419
Senast: Silje
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 331
Utrustning Någon som har en bra säkerhetsväst till rimligt pris att rekommendera? Gärna runt 1500:- ☺️ Har inte så mkt erfarenhet av västar men...
Svar
1
· Visningar
271
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka