JW hjälm med "diamanter"?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare turboponny
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 209
T

turboponny

Har sett en tjej med en John Whitaker hjälm (med Johns signering i nackskyddet & den upp och ner vända rosetten) fast med några små "diamanter/strassstenar" frampå.

Tycker den hjälmen är jättesnygg & skulle vela ha en sån:) men vet inte vart man kan köpa den el vad den kostar? Nån som vet???

Har bara sett hon som har den så det kan ju vara möjligt att det inte säljs nån sån hjälm, utan att hon klistrat på de där diamanterna själv.

Sv: JW hjälm med "diamanter"?

Förmodligen har hon blingat hjälmen själv.

det var nästan som ett V fast med nån till diamant däruppe tror jag, typ "diamantform". men jag är inte helt säker.

en tjej på min skola som har det, och hon har gjort det själv :)

Sjukt snyggt :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Ber om ursäkt redan från början om det här blir långt, krångligt och invecklat. Mitt självförtroende och självkänsla är för närvarande... 2
Svar
26
· Visningar
3 276
Senast: Kiwifrukt
·
F
  • Låst
Hästmänniskan Hatar är kanske överdrivet, men jag gillar honom verkligen inte. Har haft honom i 3 månader och han trivs i stallet och med... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
40 158
Senast: scizofren
·
S
Utrustning Ska köpa en ny hjälm nu och vill ha en med läderband. JW hjälm har resten av stallet, så jag vill ha någon annan. Vad finns det för...
Svar
3
· Visningar
1 144
Senast: Nyrelski
·
Trav Tänkte roa er med en följetong om en ganska originell häst.. 4-årigt sto, inköpt för slaktpriset, osedd långt uppifrån. Enligt... 3 4 5
Svar
91
· Visningar
10 571
Senast: ghost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025