JW sakerna har kommit!

Bison

Trådstartare
Beställde en tävlingsoutfit från Skara till pållen och nu har det kommit!
Sorbe>> Förlåt, jag vet att du sa inte blått, men jag kunde inte låta bli, lite fin blev hon väl??

Bilbild002.jpg

bild.jpg

bild0067.jpg

Ja jag vet tt tränset inte matchar men hon är ju så fin i det!!

Sv: JW sakerna har kommit!

Ooooh! Vart finare än vad jag trodde! Men ja, du behöver verkligen köpa ett svart träns så kommer jag inte kommentera benskydden! :rofl: .

Superfint! :D Nu börjar du ju göra så att jag blir sugen på den där jackan, vet redan hur jag ser ut i den, har ju kort på det, men njaaa... F*n, nu vart jag ju sugen på att köpa den! :rofl: .

jättefint! :)
fast det finns ju snyggare jackor :angel:

jag har andra jackor, men jag tycker om den, vill ju inte vara en i mängden :angel:

Sorbe>> Hon har flera svarta träns, använder offtast ett Keiffer så det matchar sadeln oxå :D

Jag tyckte tyvärr inte att det var särskilt fint alls...Det är främst färgerna då. :o

Men huvudsaken är ju att du är nöjd med ditt köp, och det verkar du ju vara! :D Jag vet själv hur det känns när man får det man längtat så mycket efter och som man bara ääälskar och tycker är så snyggt! :d :p

Hon vart ju jättefin i det.
Och hästen var hur fin som helst :love: , jisses. Vad är det för nån?

Haha, du får sätta på det svarta tränset å fota en gång till tycker jag! ;)
Du får gärna fota huvudbild där man ser JW lappen om du tillåter mig att använda bilden esn oxå! ;) .

har likadant shabrak (plus ett i grönt o luva....) älskar JW! :d
skulle köpa en sån blå luva oxå ja, just de :idea:
har du lite pengar över, så köp fleecetäcket oxå. det är sååå grymt fint o bra!! har det blåa, det e snyggast. tror inte det fanns i grönt

Precis det jag skulle säga! ;)
Du får väl köpa det gröna sammetstäcket! ;)

Bison ---> Nu har du ju bara fleecetäcket, transportskydden, grimman och grimskaftet kvar i samma färg! :angel: . Å sen förståss resten av c/o med täcken, men jag tänkte på helt utrsyrsel till tävling! ;)

haha, jag fgår väl göra det, tror att folk kommer skratta åt mig om jag är helt övermatsad på en lite lokal tävling, när jag dessutom bara rider avdelning B :D

Klart jag kan fota hennes älg huvud med det svarta tränset + mössa åt dig :)

har ju redan ca 10 flecce täckenb till henne :angel: min sambo får rycket om han ser ett till....

Amandla skrev:
Hon vart ju jättefin i det.
Och hästen var hur fin som helst :love: , jisses. Vad är det för nån?

Ja visst är hon en tuffing :love:
Det är en Munsboro ponny från Irland, hon är bara fem år och så underbar!

Liknande trådar

Hemmet För 2 år sen köpte vi ny säng. Jag gjorde ordentlig research, vi var runt och provade olika sängar mm. Jag ville verkligen göra ett noga... 2 3
Svar
56
· Visningar
3 214
Senast: Rosett
·
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 453
Senast: Majjijann
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill... 2
Svar
32
· Visningar
3 097
Senast: Amha
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna... 2
Svar
23
· Visningar
2 677
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka