JW sakerna har kommit!

Sv: JW sakerna har kommit!

Jaha, är ni engelska då? :p

Jag tyckte färgerna var mindre vackra... Isär på en ponny av den färgen... :o

Jag provade den i höstas, tog första bästa jag kom åt och det var en L och jag brukar ha M i jackor... Men JW jackorna ska jag ha S i. Så de är väl lite större än vanliga skulle jag tro!

Så de är lite stora alltså.

Men asså...? Måste man logga in å ha sig på den där sidan för att se sortiment? Jag fattar inte...?

på jw, för på skara finns ju inte den där jackan, ja inte mycket annat sortiment heller..?
Tänkte bara kolla lite.

*fattar noll* :rofl:

Ja :bump:

va billig den va :angel: (tur jag jobbar heltid nu)

Hahaha. Skara tar 1799 kr eller nått för den tror jag! Iaf på mässor!

Den borde finnas på Gbg va? Isf är det det enda jag köper :D

jag ringde och bestä'llde den direkt från Skara, betalade direkt med Visa kortet, hur enkelt o smidigt som helst, slipper alla knöliga avgifter då.
Älskar den jacka, väldigt bekväm :)

Bison skrev:
jag ringde och bestä'llde den direkt från Skara, betalade direkt med Visa kortet, hur enkelt o smidigt som helst, slipper alla knöliga avgifter då.
Älskar den jacka, väldigt bekväm :)

Men jag kan stå ut att vänta tills Gbg Hs, om jag verkligen vill ha en, dock kommer den ju va dyrare :crazy:
men jag vill prova å så...

det är ju klart, provade den på Cloetta, på linköpings horse show, sen tog det ett halvår för mig att bestämma mig :p
Men du kommer inte ångre dig :D

för att vara ärligt tyckte jag att det blev... lite för mycket :crazy: Är inte tokförtjust i jw så det kanske är därför.
Men så länge du tycker det är fint och är nöjd så! :)

Det där setet har ja också... fast använder inte så ofta längre ... brodera så blir det ännu snyggare! :)

Tja... Det snyggaste var väl ponnypraktgrimmab :devil: Hata JW! :rofl:

Liknande trådar

Hemmet För 2 år sen köpte vi ny säng. Jag gjorde ordentlig research, vi var runt och provade olika sängar mm. Jag ville verkligen göra ett noga... 2 3
Svar
56
· Visningar
3 016
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 243
Senast: Majjijann
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill... 2
Svar
32
· Visningar
3 024
Senast: Amha
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna... 2
Svar
23
· Visningar
2 645
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka