Bukefalos 28 år!

Känslig...

Status
Stängd för vidare inlägg.
R

Raeman

Ja, jag skiter i att vara hemlig längre... :p Om någon känner mig, skvallra inte på jobbet, tack! :crazy:

Jag har nu kommit in i vecka 11 och en gråtarperiod... :cry: Visst har lite hänt men jag gråter för allt! För att jag blir glad, rörd, ledsen, för att någon vinner Tjockholmen (som jag inte ens följt) osv... Jag bara grinar!!!! :cry: :cry: :cry:

Nån mer???

M.
 
Sv: Känslig...

Du låter fullt normal... jag har inte slutat grina... lite irriterande eftersom att jag normalt inte är en särskilt blödig person.
 
Sv: Känslig...

Det är ju nästan pinsamt för det känns som man kan börja böla när som helst för ingenting!

M.
 
Sv: Känslig...

Japp, lägg till en löjlig blöjreklam och man får sitta och bita sig i läppen för att inte börja stortjuta... Hoppas bara att det går över snart, jag känner mig frustrerande pinsam.... kan tillägga att min son är 8 månader....
 
Sv: Känslig...

Min mamma har en 9 måanders bebis..hon mådde jätte dåligt innan han föddes.
Bla. så kräktes hon ett x antal gånger/dag och grät ofta! För ungefär samma saker som du :)
Det gjorde hon speciellt när hon fick en julklapp av mig; en plansch med "Världens Bästa Mamma Lista"
Och jag är också säker till 210% att det är väldigt normalt ;)
 
Sv: Känslig...

När min svägerska var "nygravid" så hade hon börjat gråta för att Trafikmagasinet skulle ändra sändningstid/ha säsongsuppehåll (minns inte vilket). Det slår mina egna upplevelser med råge!! :rofl:
 
Sv: Känslig...

Jag som aldrig gråter offentligt tyckte att det var jättejobbigt att vara gravid å tårarna flödade hit och dit för minsta lilla.
Det värsta är att min känslighet inte har gått över :crazy: !!! Håller fortfarande på å grinar för att någon vinner tjockholmen, gullig bebis på TV, någon gråter i en film (som jag ALDRIG ens varit i närheten av att snyfta av förrut...) osv osv osv...
Extremt jobbigt. Berättar jag om något som nån gjort som varit jättebra på nått sätt, så kommer dessa förbaskade tårarna... ur löjligt och jätte jobbigt....
 
Sv: Känslig...

Samma här.. Men jag var inne i en sådan period för cirka två veckor sedan. Började gråta hysteriskt på jobbet. Hur pinsamt som helst. :o Vill helst slippa sådana perioder mer, tack. :crazy: Det räcker att någon säger något helt vanligt så kan jag börja gråta. Det är hemskt.
 
Sv: Känslig...

Extremt jobbigt. Berättar jag om något som nån gjort som varit jättebra på nått sätt, så kommer dessa förbaskade tårarna... ur löjligt och jätte jobbigt....

Samma här.... :crazy: Jag har alltid varit lättrörd, men efter det att jag fått barn har jag blivit värre. Jag får tårar i ögonen för minsta lilla, och det är jobbigt. Numera har jag inga förhoppningar om att det skall gå över. Äldsta barnet är 10 år och har det inte gett sig då - ja, då är det nog som det är...

/priffe med näsduken i högsta hugg :cry:
 
Sv: Känslig...

oj hjälp.. jag är en sådan där "patetisk" person till vardags.. hur ska det då gå för mig i den "riktiga" gråt perioden ( när det är dax för den... när det nu kommer va ) :crazy: :D
 
Sv: Känslig...

Guatemala skrev:
oj hjälp.. jag är en sådan där "patetisk" person till vardags.. hur ska det då gå för mig i den "riktiga" gråt perioden ( när det är dax för den... när det nu kommer va ) :crazy: :D

Tänkte detsamma. :crazy: Lär ju gå omkring i livet ständigt gråtandes typ... :D
 
Sv: Känslig...

jag med.. om någon sjunger fint.. eller är välldigt glad.. eller ledsen.. eller söt.. elelr rolig.. eller ja vad det nu kan vara.. jag gråter JÄMT jue.. :o :crazy: :p :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
29 318
Senast: Elendil
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har varit lite o säker om jag skulle skriva om dethär men jag har kommit fram till att jag vill det. Och endel kanske tycker att det...
Svar
16
· Visningar
1 834
Senast: manda
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 577
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 657

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp