Kalk till vitt på hästan?

P

Prinsen

Hej

är det någon som vet var man får tag på kalk som mankan sätta på det vita på hästarna för att förstörka det? Har kollat i hästaffärer men har inte hittat det.:bump:

Sv: Kalk till vitt på hästan?

Det är inte kalk du ska ha, det är talk! :idea:

I bland kan man hitta talkblock i hästaffärer, men det går också bra med talkpuder som säljs på Apoteket!

Det är inte kalk du ska ha, det är talk! :idea:

I bland kan man hitta talkblock i hästaffärer, men det går också bra med talkpuder som säljs på Apoteket!

Du kanske vill ha talk men jag är ute efter KALK att sätta på hästen vet att det finns och används till detta.
Tack ändå

Hej

är det någon som vet var man får tag på kalk som mankan sätta på det vita på hästarna för att förstörka det? Har kollat i hästaffärer men har inte hittat det.:bump:

NU HITTADE JAG DET SJÄLV! :idea:

Potatismjöl är också toppen till att få vita hästar vitare:bump:

Vardå?? Har en pålle med 4 vita shirehovar så då kan ni aaana att jag vill ha!!!!

vet inte om man får skriva var, får man det? men om jag säger
xtrereme h........over.com så finns det där :angel:

När man visar Welshar så finns ett stort behov av såna produkter.

Kolla på www.swf.nu och under länkar, så finns det ett bra tips.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, jag vill köpa en egen häst men jag måste kolla med er mer ”erfarna”/ni som har egen häst. För jag har nämligen hittat en häst som...
Svar
3
· Visningar
743
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 257
Senast: Nota
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 409
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Jag funderar på om det är dags att köpa häst. Innan jag börjar kolla annonser (och förälska mig i hästar jag inte har råd med) skulle... 2
Svar
33
· Visningar
3 464
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka