Bukefalos 28 år!

Kallblodshingstar!

B

**BORTTAGEN**

Är det någon som vet något om kallblodshingstarna Lapello och Lovin?? Någon som har info och ev bilder på dessa?? :confused:
 
Bästa sättet att få reda på nåt är nog hingstkatalogen. VIll man inte köpa hela så skriv till stc och fråga efter utlåtanden på dem du är intresserad av! =)
 
Hejhopp!

LAPPELLO e: Lapp Nils u:Borella, är född 1986 och har sprungit in drygt 500 000, rek 1.26.9ak, 1.27.5M 30starter varav 14 vinster. Har lämnat många bra avkommor! Bla; Orkania, Snärtblixten, barello, Järvsöpålle,Vossello och Lappbarry
:bump:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hej! Jag söker efter info och ev. bilder av Faxi från Hunnamåla (f.2008) från hans yngre år eller info om hans släkt. e. Ögri från...
Svar
0
· Visningar
329
Senast: em_
·
  • Artikel
Hej! Letar efter äldre bilder av New Forest-valacken Hembys Karamazov "Kalle" (f.2010) e. Miclas Activ u. Hembys Inanna Letar...
Svar
0
· Visningar
433
Senast: em_
·
Hundhälsa Är det någon som vet om livförsäkringen har ett fallande värde efter sista året som fullförsäkrad? Eller blir den 0 värd direkt? Jag har...
Svar
9
· Visningar
547
Övr. Katt Hej! Jag googlar mig blå och de står bra info men jag fattar inte ändå.. har aldrig varit något problem innan men jag märkte att de...
Svar
14
· Visningar
805
Senast: SMM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp