D
dolphinsmile
Som kallblodsavelsfantast så har jag sök över hela internet för en samlad sida med info om aktuell hingsthållare om kallblodshingstar.. Men tyvärr har jag inte hittat någon. Så i brist på annat så tänkte jag göra en egen lista som jag tänker ha på min hemsida för eget och andras bruk.
MEN nu hittar jag inte den praktiska listan på årets godkända hingstar som brukar finnas på STC så därför behöver jag eran hjälp. Har inte fått hingstkatalogen än men vill börja redan. Så därför skriver jag de hingstar som jag har gjort än så länge så får ni lägga till fler. Kopiera listan nedan och lägg sedan till de hingstar ni kommer på. fetmarkera gärna ert bidrag. Gärna i bokstavsordning!
TACK!
Bokli Eld
Fakse
Hallsta Lotus
H.G. Balder
Höiby Kungen
Järvsöfaks
Järvsöviking
Lome Elden
Lome Kongen
Lumjor
Moe Odin
Mörtvedt Jerkeld
Skaffer Brunen
Slogum Björn
Spikeld
Stjerne Faks
Spikeld
Åkre Lurifax
MEN nu hittar jag inte den praktiska listan på årets godkända hingstar som brukar finnas på STC så därför behöver jag eran hjälp. Har inte fått hingstkatalogen än men vill börja redan. Så därför skriver jag de hingstar som jag har gjort än så länge så får ni lägga till fler. Kopiera listan nedan och lägg sedan till de hingstar ni kommer på. fetmarkera gärna ert bidrag. Gärna i bokstavsordning!
TACK!

Bokli Eld
Fakse
Hallsta Lotus
H.G. Balder
Höiby Kungen
Järvsöfaks
Järvsöviking
Lome Elden
Lome Kongen
Lumjor
Moe Odin