Kalle Anka pĂ„ Julafton 🎄

Ser du pÄ Kalle Anka

  • Ja

  • Nej


Resultat syns endast efter röstning.

karamelldrottningen

TrÄdstartare
För er som firar jul tittar ni pÄ Kalle Anka pÄ tv? Den som börjar kl 15:00 varje Är.

Om ja varför?
Om nej varför?
 
Ja. För att det Ă€r kul, har varit ”startskottet” för julfirandet under min uppvĂ€xt, det var liksom dĂ„ julafton började pĂ„ riktigt, typ. Och en bra ursĂ€kt för att slippa hjĂ€lpa till i köket. :angel:
 
Nope. Tröttnade pÄ upprepningar redan nÀr jag var tio och har inte sett det sedan dess mer Àn lite skymtar. Min bror som Àr Àldre ser det dock, varje Är. Det och Karlbertil Jonsson. SjÀlv kan jag inte komma pÄ nÄgot trÄkigare att se. Barnen har blivit som mig, de ser om vi Àr ivÀg och det inte finns annat att pyssla med men helst ser de nÄgot annat alternativt spelar spel eller nÄgot. Jag brukar fixa julmaten under tiden.
 
Ja sÄklart! DÀremot Àr det rÀtt trist numera nÀr "husvagnsdelen" Àr sÄ sönderklippt... Men finns guldkorn kvar i resten:love1:

Problemet Àr bara hur trött jag blir i mysbelysning vid tvn... Inte alltid jag hÄllit mig vaken:o Köpt en redbull för iÄr!
 
Va? Har de klippt sonder langben och husvagns berattelsen? :cautious:

Jag har en gammal variant pa en harddisk med filmer men det ar manga ar sedan jag sett den da vi inte har en TV i vardagsrummet langre, och TV rummet kanns inte kul att krypa upp i nar det inte har nagon julpyntning och allt annat hander runt vardagsrummet.

Dessutom ar inte dagens barn lika utsvultna pa tecknad film langre ... Barnbarnen har absolut inget intresse alls sa vi avstar fran Kalle Anka med Svensk dubbning. :p
 

Liknande trÄdar

L
  • Artikel
Dagbok Hej ❀ Jag vill bara skriva god jul till alla er hĂ€r! Jag hoppas att ni har en jĂ€tte bra jul helg o avsett ifall ni firar sjĂ€lva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 444
  • Artikel
Dagbok Är sĂ€llan sĂ€rskilt tillfredstĂ€llande? Jag vet inte ens vad jag vill kĂ€nna, men jag vet att jag inte vill upptĂ€cka att hon som kallade...
Svar
0
· Visningar
1 216
Senast: miumiu
·
Relationer Jag sÄg att min gamla trÄd frÄn i vÄras hade lÄsts, men jag fick sÄ himla mycket fina och kloka ord av er den gÄngen, sÄ jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 961
Senast: jemeni
·
Skola & Jobb 15 Är i vÄrden blev det men nu sÀger kroppen tvÀrstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgÄngar av vad jag förstÄtt i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 625
Senast: fejko
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp