Kalle Anka pĂ„ Julafton 🎄

Ser du pÄ Kalle Anka

  • Ja

  • Nej


Resultat syns endast efter röstning.
SjÀlvklart tittar vi!

Jag Àr lite av det som brukar kallas för "Ankist", lÀser alltsÄ Kalle fortfarande, och samlar pÄ vissa Kalle (ankeborg) serier av vissa teckanre m.m.
Jag Àr dessutom djupt imponerad av hur man fixade till de tecknade filmerna dÄ för tiden.

Min favorit pÄ julafton Àr den rutiga mÄlarfÀrgen i Tomtens verkstad...

Jag Ă€r ett stort fan av Don Rosa! Serierna om Joakims liv Ă€r mina absoluta favoriter! :heart Å nu vill jag lĂ€sa dem igen!
 
Vi firar inte jul pĂ„ julafton, alla kommer pĂ„ juldagen. Men sambon och jag brukar slöhĂ€nga i soffan och spana pĂ„ Kalle Anka 😁 Varför, det Ă€r ju tradition. Sen mĂ„ste jag titta pĂ„ programmet efter "Kan du vissla Johanna", kan det utantill men titta mĂ„ste jag đŸ€Ł
 
Nej, jag har aldrig sett Kalle Anka. Jag vet att jag försökte ibland som barn men min ömma moder tittade bara oförstÄende pÄ mig och svarade att hon hade tÀnkt att vi skulle dela ut julklappar nu och dÄ glömdes Kalle genast! :D
Det hade min mamma ocksÄ velat göra, men eftersom hennes make var den största entusiasten gick det inte att genomföra :D
 
Ja sjĂ€lvklart! Jag sitter fortfarande och kommenterar "kolla nu, nu hĂ€nder detta" och skrattar högt Ă„t Kalle Anka och Pluto. Jag blir t o m sur om inte alla andra ocksĂ„ Ă€r lika engagerade som jag Ă€r. Är i övrigt inte sĂ„ traditionsbunden sĂ„ jag har lagt allt krut pĂ„ denna hĂ€ndelse och dĂ„ gör jag det ordentligt.

En mycket viktig frÄga i Är: Var kan man se programmet om man inte har en antennsladd inkopplad? Kommer det sÀndas pÄ SVT play?
 
Ja sjĂ€lvklart! Jag sitter fortfarande och kommenterar "kolla nu, nu hĂ€nder detta" och skrattar högt Ă„t Kalle Anka och Pluto. Jag blir t o m sur om inte alla andra ocksĂ„ Ă€r lika engagerade som jag Ă€r. Är i övrigt inte sĂ„ traditionsbunden sĂ„ jag har lagt allt krut pĂ„ denna hĂ€ndelse och dĂ„ gör jag det ordentligt.

En mycket viktig frÄga i Är: Var kan man se programmet om man inte har en antennsladd inkopplad? Kommer det sÀndas pÄ SVT play?
Det sÀnds pÄ SVT Play, ja.
 
Jag brukar hÀlsa pÄ morfar pÄ julafton sÄ han slipper vara ensam, och han har tv (det har inte jag). SÄ det Àr nog mest för hans skull att vi ser lite Kalle, men ibland undrar jag om han ser pÄ det för min skull.. SÄ egentligen sitter vi kanske dÀr för att vi tror den andra vill se... Jag har verkligen inget behov av Kalle.
 
Ja sjĂ€lvklart! Jag sitter fortfarande och kommenterar "kolla nu, nu hĂ€nder detta" och skrattar högt Ă„t Kalle Anka och Pluto. Jag blir t o m sur om inte alla andra ocksĂ„ Ă€r lika engagerade som jag Ă€r. Är i övrigt inte sĂ„ traditionsbunden sĂ„ jag har lagt allt krut pĂ„ denna hĂ€ndelse och dĂ„ gör jag det ordentligt.

En mycket viktig frÄga i Är: Var kan man se programmet om man inte har en antennsladd inkopplad? Kommer det sÀndas pÄ SVT play?

Åh, en som Ă€r som jag nĂ€r det gĂ€ller Kalle! :heart
 
Nej, inte i Är nÀr jag firar bara med medrastarhunden. NÀr det Àr med familjen brukar vi knÀppa pÄ det och ha det i bakgrunden, men ingen tittar sÀrskilt intresserat sÄ vi pratar om annat under tiden.
 
Jag brukar titta pÄ Kalle, om det inte varit för mycket folk, dÄ har jag gömt mig en stund.
1497AF91-8871-49D8-80EB-298C6EDB1276.jpeg
 
Ja för att det hör till tv-traditionen. Kalle, Karl-Bertil, Svensson Svensson och Tomten Àr far till alla barnen.
 

Liknande trÄdar

L
  • Artikel
Dagbok Hej ❀ Jag vill bara skriva god jul till alla er hĂ€r! Jag hoppas att ni har en jĂ€tte bra jul helg o avsett ifall ni firar sjĂ€lva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 444
  • Artikel
Dagbok Är sĂ€llan sĂ€rskilt tillfredstĂ€llande? Jag vet inte ens vad jag vill kĂ€nna, men jag vet att jag inte vill upptĂ€cka att hon som kallade...
Svar
0
· Visningar
1 215
Senast: miumiu
·
Relationer Jag sÄg att min gamla trÄd frÄn i vÄras hade lÄsts, men jag fick sÄ himla mycket fina och kloka ord av er den gÄngen, sÄ jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 956
Senast: jemeni
·
Skola & Jobb 15 Är i vÄrden blev det men nu sÀger kroppen tvÀrstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgÄngar av vad jag förstÄtt i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 625
Senast: fejko
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp