Kalle Anka pĂ„ Julafton 🎄

Ser du pÄ Kalle Anka

  • Ja

  • Nej


Resultat syns endast efter röstning.
Jag tittar inte. Tycker det blivit för mycket av en reklamsnutt för Disneyfilmer för att det ska kÀnnas meningsfullt. Sen har jag absolut inget emot Kalle Anka eller tecknat i sig. Brukar hÄlla mig till Die Hard, Ensam Hemma och juliga romkoms nÀr det kommer till filmtradition.
 
Jag vill gĂ€rna se Kalle, men tycker egentligen inte det Ă€r sĂ„ bra. Men det hör till liksom. Idag sov jag genom halva, vĂ€ldigt skönt 😁

Karl-Bertil dĂ€remot, det Ă€r bĂ„de viktigt och underhĂ„llande sĂ„ skulle aldrig somna under sĂ€ndningen dĂ€r 😍
 
Ja sjĂ€lvklart! Jag sitter fortfarande och kommenterar "kolla nu, nu hĂ€nder detta" och skrattar högt Ă„t Kalle Anka och Pluto. Jag blir t o m sur om inte alla andra ocksĂ„ Ă€r lika engagerade som jag Ă€r. Är i övrigt inte sĂ„ traditionsbunden sĂ„ jag har lagt allt krut pĂ„ denna hĂ€ndelse och dĂ„ gör jag det ordentligt.

En mycket viktig frÄga i Är: Var kan man se programmet om man inte har en antennsladd inkopplad? Kommer det sÀndas pÄ SVT play?
Ännu en anledning till varför vi Ă€r vĂ€nner đŸ„°
 
Jag tittade pÄ Kalle i Är faktiskt. Annars brukar jag aldrig titta. Mamma spelade in det Ät mig och brorsan nÀr vi var smÄ. SÄ det kÀnns otroligt uttjatat.

DĂ€remot sĂ„g jag Karl-Bertil Jonsson jul för första gĂ„ngen förra Ă„ret (!) :love: Vi har nog alltid Ă€tit nĂ€r det varit pĂ„ tv tidigare och det blev likadant i Ă„r. Alltid fĂ„tt höra att ”det Ă€r sĂ„ dĂ„ligt”. Men det var den inte alls.
 
Jag tittade pÄ Kalle i Är faktiskt. Annars brukar jag aldrig titta. Mamma spelade in det Ät mig och brorsan nÀr vi var smÄ. SÄ det kÀnns otroligt uttjatat.

DĂ€remot sĂ„g jag Karl-Bertil Jonsson jul för första gĂ„ngen förra Ă„ret (!) :love: Vi har nog alltid Ă€tit nĂ€r det varit pĂ„ tv tidigare och det blev likadant i Ă„r. Alltid fĂ„tt höra att ”det Ă€r sĂ„ dĂ„ligt”. Men det var den inte alls.

Hur kan nĂ„gon tycka att det Ă€r dĂ„ligt đŸ˜±
SĂ„ mĂ„nga repliker att anvĂ€nda hela Ă„ret, Tyko Ă€r ju en guldgruva 😍😂
 
Vad var det för ny film som var med i Ă„r? Jag kollade inte 🙈
Det var tvÄ, men jag har glömt vad den första hette. Var upptagen eftersom de var för lÀskiga för vissa av familjens yngsta medlemmar. Har sett reklam för den dock, ska googla. Den första hette En Annorlunda VÀrld. Sen var det Bilar 2.
 
Jag röstade nej tidigare men tittade faktiskt lite halvt pĂ„ det i Ă„r mest pĂ„ de tvĂ„ nya klippen men de var totalt omysiga pĂ„minde mer om nĂ„got tv-spel den ena 😅
Gulligaste Ă€r som vanligt Puff och Puff 😍
 
Jag röstade nej tidigare men tittade faktiskt lite halvt pĂ„ det i Ă„r mest pĂ„ de tvĂ„ nya klippen men de var totalt omysiga pĂ„minde mer om nĂ„got tv-spel den ena 😅
Gulligaste Ă€r som vanligt Puff och Puff 😍

Ja, datoranimationer Àr inte speciellt intressanta tycker jag. De saknar den sjÀl som de gamla animationerna har. NÀr det var Lady och Lufsen sa min dotter att bakgrunderna ser ut som konstverk. Vi förklarade dÄ att det Àr de.
 
Höll mig vaken med energidrycken "FjÀllen" (redbullen behövdes den 23:p).
Inte fullt sÄ koncentrerat dÄ familjen&djuren inte var intressade. Meh. De nya klippen gav jag ocksÄ upp pÄ, tilltalar inte mig i stil!
 

Liknande trÄdar

L
  • Artikel
Dagbok Hej ❀ Jag vill bara skriva god jul till alla er hĂ€r! Jag hoppas att ni har en jĂ€tte bra jul helg o avsett ifall ni firar sjĂ€lva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 444
  • Artikel
Dagbok Är sĂ€llan sĂ€rskilt tillfredstĂ€llande? Jag vet inte ens vad jag vill kĂ€nna, men jag vet att jag inte vill upptĂ€cka att hon som kallade...
Svar
0
· Visningar
1 216
Senast: miumiu
·
Relationer Jag sÄg att min gamla trÄd frÄn i vÄras hade lÄsts, men jag fick sÄ himla mycket fina och kloka ord av er den gÄngen, sÄ jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 956
Senast: jemeni
·
Skola & Jobb 15 Är i vÄrden blev det men nu sÀger kroppen tvÀrstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgÄngar av vad jag förstÄtt i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 625
Senast: fejko
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp