Kallebalik i Ankeborg *Ulvlek*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Kallebalik i Ankeborg *Ulvlek*

Haha, hur svårt är det att vara LL egentligen?! Bryter man ihop helt på alla villospår (avsiktliga eller ej) i trådarna? :D

Jaaa :p
Speciellt om man har snälla deltagare som PMar med sina tankar och funderingar :) (blir ju en monolog eftersom jag inte besvarar sånt som rör spelet - bara rent speltekniska frågor).

Därför jag blev extra frusterad av Cirkus - när jag visste hur fel hon hade och hon var vänlig nog att dela med sig av sina tankar till mig...;)

Jag kan förstå det!
jag kände mig som största idioten.

Det jag i allafall lärt mig sedan dess är att inte vara för enkelspårig, är man det så är det lätt att man ser alla tecknen för att det enkla spåret är rätt. Och sen så har jag nog lärt mig att inte börja tokförsvara mig om någon misstänker mig...

Det är ju sådana misstag man gör i början och enda sättet att lära sig är att spela mera och skaffa en förståelse för spelets sammansättning och att ingen lek är den andra lik....
 
Sv: Kallebalik i Ankeborg *Ulvlek*

Ja, men hur vet man det - innan de blir det liksom? Och hur avgör man ens om de är ledsna i leken eller på riktigt? (Tänker tex på Caisas "varför tar ingen mina teorier på allvar?"-inlägg i den här leken...)

Hade jag varit god hade jag blivit sjukt frustrerad i det läget, när ALLA fokuserade på mina misstag och ingen verkade ägna mina teorier en tanke, men ledsen vettefan...
Nu blev jag väldigt stressad och fick en del ångest av att spela som ond, men det var ju inte de andra spelarnas fel liksom. :p Så du vet. ^^
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Deltagare: bollen__ cirkus Ferrari Habina Klara Koppen Lobelia MikaTela Mirtai quarter4ever Snurrfian Regler *Var snälla och trevliga...
18 19 20
Svar
380
· Visningar
14 284
Senast: LenaH
·
  • Låst
Tjatter I en fönsterglugg på Åsgränd sitter en liten, ensam figur och spanar ut över omgivningen. Takpannorna vibrerar i hettan och takrännorna...
24 25 26
Svar
505
· Visningar
18 473
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp