Källquist täcke?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare lemonadsaft
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 766
L

lemonadsaft

För ett tag sedan köpte jag ett grått Källquist vintertäce (täcket andas) kostade 1,400:- om jag minns rätt, för att ha på hästen (har inte riktigt börjat få vnterpälsen, men börjat så smått) hur många grader borde täcket hålla?

Sv: Källquist täcke?

För det första förstår jag inte riktigt vad du frågar om? Menar du att du undrar hur kallt det bör vara för att du ska ha på täcket på hästen, eller hur tjockt det är, eller vad? :confused:

Vilket täcke var det då? Horse Saver, Olympic/Protector eller ett Pessoa?

Sv: Källquist täcke?

håller 2000. undrar om hon ska ha det t.ex under -15 grader eller 5+.. Tror det är Horse Saver.. :( :confused:

Liknande trådar

Utrustning Vill börja med att jag håller på att leta efter en sadelutprovare men vill gärna höra och få tips vad som kan passa min häst. Jag letar...
Svar
8
· Visningar
550
Senast: warg
·
Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
417
Senast: Elektron
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 523
Utrustning Ett av Eikars Amigotäcken har börjat ta in en del vatten på rumpan efter att jag varit tvungen att tvätta det (med täckestvättmedel) i... 2
Svar
27
· Visningar
1 807

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka